cos sie nie wkreca
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
no juz nie wiem wymontowalem pompe wlozylem do baniaka podlaczylem pod prad i tak ja dusilem przez 10 min i nie zauwarzylem zeby przerywala czy spadalo cisnienie jak przytknolem wylot pompy palcem to nie zduzilem jej cisnienia, wiec juz chyba pompa odpada nie sprawdzalem tego czujnika. Przecinak a gdzie jest ten czujnik?moze cos sie dzieje z tym takim pudeleczkiem ktore jest przympcowane do kolektora ssacego po lewej stronie nad alternatorem z tego jakby mieszka idzie jeden przewod do kolektora a drugi wraca do zbiornika moze to to? co to wogle jest?
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
IGI, to urządzonko o którym piszesz to jest regulator ciśnienia paliwa... i jest możliwe że to właśnie jest jego wina... poprostu może się otwierać zbyt wcześnie, a objawy sa takie same jak niewydajna pompa paliwowa... tylko że w tej sytuacji paliwo sobie zwiedza cały samochód, ale ma zbyt małe ciśnienie by zajrzeć do cylindrów... i takie rzeczy mogą sie dziać jak opisywałes w pierwszym poscie...
Tylko żeby sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtryskowej to trzeba troche pokombinować...
A ten mój przepływonierz jest raczej OK, bo sprawdzałem kilka razy i klapka chodzi jak powinna, jedyne co się stało wyrwało mi denko
Prawdopodobnie w mojej sytuacji, po walnięciu w kolektor powietrze "cofając" się, przeleciało przez przepływomierz (nawet zrzuciło filtr powietrza) i od miksera powędrowało dość dużym ciśnieniem do membrany podciśnieniowej w parowniku... a że wężyk od miksera do parownika nie jest małej średnicy tak więc nadciśnienie (zamiast pod-) prawdopodobnie uszkodziło tą membranę...
Tylko żeby sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtryskowej to trzeba troche pokombinować...
A ten mój przepływonierz jest raczej OK, bo sprawdzałem kilka razy i klapka chodzi jak powinna, jedyne co się stało wyrwało mi denko
![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Czujnik jest ponizej kopulki, wytczka dwu pinowa (niebieski) w okolicach baypasu. Pomierzyc na zimnym i cieplym silniku zeby miec pewnosc czy dobrze dziala. Moj po doladnych pomiarach okazal sie dobry
, poprostu tak to jest jak sie pomiary robi w pospiechu i teraz jakbyco to mam takowy na sprzedaz ![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Myśle że koszt takiego regulatora może się wahać między 50-100 PLN (używany-nowy)
A jak sprawdzić ciśnienie? Musisz podłączyć manometr na odcinku, w którym utrzymywane jest ciśnienie (w którym ma być utrzymywane) czyli <tłumik, przez listwe wtryskową, do tego regulatora ciśnienia>. Można np wkręcić coś jakby trójnik w miejscu łączenia przewodu paliwowego z listwą lub przy tłumiku... jeśli wykombinujesz wogóle taki "trójnik"... drugie wyjście które wpadło mi do głowy to nawiercenie otworu w którejś ze "śrub-nakrętek" - na końcach tego odcinka przewodu paliwowego, nagwintowanie tego otworu tak by można było wkręcić manometr, a po sprawdzeniu ciśnienia wkręcić taką śrubkę by szczelnie zatkała otwór... napewno są jeszcze jakieś sposoby... może akurat wpadnie Ci do głowy kolejny...
A jak sprawdzić ciśnienie? Musisz podłączyć manometr na odcinku, w którym utrzymywane jest ciśnienie (w którym ma być utrzymywane) czyli <tłumik, przez listwe wtryskową, do tego regulatora ciśnienia>. Można np wkręcić coś jakby trójnik w miejscu łączenia przewodu paliwowego z listwą lub przy tłumiku... jeśli wykombinujesz wogóle taki "trójnik"... drugie wyjście które wpadło mi do głowy to nawiercenie otworu w którejś ze "śrub-nakrętek" - na końcach tego odcinka przewodu paliwowego, nagwintowanie tego otworu tak by można było wkręcić manometr, a po sprawdzeniu ciśnienia wkręcić taką śrubkę by szczelnie zatkała otwór... napewno są jeszcze jakieś sposoby... może akurat wpadnie Ci do głowy kolejny...
![Obrazek](http://www.fotoszok.pl/upload/b5cd2a6e.jpg)
![Obrazek](http://ytrc.pl/images/signatures/70713816246baeeedc992d.jpg)
Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
- JoT_JoT
- Moderator
- Posty: 2910
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
- Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
- Numer Gadu-gadu: 3288286
- Lokalizacja: Wrocław
Użyj tej stronki do wrzucenia fotek
http://imageshack.us/
Później tylko wybierasz w jakiej postaci chcesz wkleić fotke
Najlepiej jako miniaturke żeby sie stronka szybciej ładowała a zainteresowani sobie powiększą ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://imageshack.us/
Później tylko wybierasz w jakiej postaci chcesz wkleić fotke
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Jakby co to mam taki regulator cisnienia za 50 zl bo kupilem i moj okazal sie dobryIGI pisze:dżon a jak to sprawdzic ?odlaczylem kompa zeby reset zrobic tak dla pewnosci a jutro bede wtryski czyscil.a ile ten regulator moze kosztowac?
![Confused :?](./images/smilies/huh.gif)
Ja jutro zabieram sie za zawor powietrza dodatkowego, moze to rozwiaze moje problemy.
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
no mierzylem dzisiaj cisnienie wyszlo mi jakies 2,2 bara to troche malo
sprawdzilem tez ten czujnik temp, to na goracym silniku napiecie bylo ok 1V a oporu to on tam nie dawal bo sprawdzalem na wszystkich zakresach w mierniku i nic nie wskazywal.to teraz z tym cisnieniem to albo pompa albo regulator i to drogie i to drogie
sprawdzilem tez ten czujnik temp, to na goracym silniku napiecie bylo ok 1V a oporu to on tam nie dawal bo sprawdzalem na wszystkich zakresach w mierniku i nic nie wskazywal.to teraz z tym cisnieniem to albo pompa albo regulator i to drogie i to drogie
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja bym stawial jednak na pompe! Regulator jest niemalze nie zawodny, a jak membrana strzeli to wtedy dopiero jest lipa. Mav cos o tym wie.
Na 90% obstawialbym te pompe. Nowa pompa powinna pompowac 5,5 do 6 barow. A na listwie jest to redukowane do 3 barow.
U mnie bylo tak samo jak u ciebie.
Dodatkowo profilaktycznie wymienilbym ten czujnik temp silnika. To koszt okolo 50zl.
Na 90% obstawialbym te pompe. Nowa pompa powinna pompowac 5,5 do 6 barow. A na listwie jest to redukowane do 3 barow.
U mnie bylo tak samo jak u ciebie.
Dodatkowo profilaktycznie wymienilbym ten czujnik temp silnika. To koszt okolo 50zl.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora