cos sie nie wkreca

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

..............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:17 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

a czemu konkretnie do wymiany? bo denko jest szczelnie przymocowane, a sam przepływomierz działa... bynajmniej klapka chodzi...
A jak Ci obrotów nie trzyma to podkręc przepustnice do czasu naprawienia jakiejś tej magicznej usterki :?
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
driver
Nowicjusz
Posty: 58
Rejestracja: 06 lis sob, 2004 7:20 pm

Post autor: driver »

..............
Ostatnio zmieniony 06 lis wt, 2012 3:17 pm przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
misiek22
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 23 sty pt, 2004 11:06 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek22 »

driver pisze:Nie mowie ,ze musi byc do wymiany tylko moze , a od strzalow w kolektor moze sie wygiac klapka i pozniej moze sie zacinac.
dokładnie od mocnych strzałów, przepływka mogła walnąć chociaż nie musiała.
Peugeot 205
1.9GTI
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no juz nie wiem wymontowalem pompe wlozylem do baniaka podlaczylem pod prad i tak ja dusilem przez 10 min i nie zauwarzylem zeby przerywala czy spadalo cisnienie jak przytknolem wylot pompy palcem to nie zduzilem jej cisnienia, wiec juz chyba pompa odpada nie sprawdzalem tego czujnika. Przecinak a gdzie jest ten czujnik?moze cos sie dzieje z tym takim pudeleczkiem ktore jest przympcowane do kolektora ssacego po lewej stronie nad alternatorem z tego jakby mieszka idzie jeden przewod do kolektora a drugi wraca do zbiornika moze to to? co to wogle jest?
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

IGI, to urządzonko o którym piszesz to jest regulator ciśnienia paliwa... i jest możliwe że to właśnie jest jego wina... poprostu może się otwierać zbyt wcześnie, a objawy sa takie same jak niewydajna pompa paliwowa... tylko że w tej sytuacji paliwo sobie zwiedza cały samochód, ale ma zbyt małe ciśnienie by zajrzeć do cylindrów... i takie rzeczy mogą sie dziać jak opisywałes w pierwszym poscie...
Tylko żeby sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtryskowej to trzeba troche pokombinować...

A ten mój przepływonierz jest raczej OK, bo sprawdzałem kilka razy i klapka chodzi jak powinna, jedyne co się stało wyrwało mi denko :? Prawdopodobnie w mojej sytuacji, po walnięciu w kolektor powietrze "cofając" się, przeleciało przez przepływomierz (nawet zrzuciło filtr powietrza) i od miksera powędrowało dość dużym ciśnieniem do membrany podciśnieniowej w parowniku... a że wężyk od miksera do parownika nie jest małej średnicy tak więc nadciśnienie (zamiast pod-) prawdopodobnie uszkodziło tą membranę...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Czujnik jest ponizej kopulki, wytczka dwu pinowa (niebieski) w okolicach baypasu. Pomierzyc na zimnym i cieplym silniku zeby miec pewnosc czy dobrze dziala. Moj po doladnych pomiarach okazal sie dobry :roll: , poprostu tak to jest jak sie pomiary robi w pospiechu i teraz jakbyco to mam takowy na sprzedaz :?
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

dżon a jak to sprawdzic ?odlaczylem kompa zeby reset zrobic tak dla pewnosci a jutro bede wtryski czyscil.a ile ten regulator moze kosztowac?
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

Myśle że koszt takiego regulatora może się wahać między 50-100 PLN (używany-nowy)

A jak sprawdzić ciśnienie? Musisz podłączyć manometr na odcinku, w którym utrzymywane jest ciśnienie (w którym ma być utrzymywane) czyli <tłumik, przez listwe wtryskową, do tego regulatora ciśnienia>. Można np wkręcić coś jakby trójnik w miejscu łączenia przewodu paliwowego z listwą lub przy tłumiku... jeśli wykombinujesz wogóle taki "trójnik"... drugie wyjście które wpadło mi do głowy to nawiercenie otworu w którejś ze "śrub-nakrętek" - na końcach tego odcinka przewodu paliwowego, nagwintowanie tego otworu tak by można było wkręcić manometr, a po sprawdzeniu ciśnienia wkręcić taką śrubkę by szczelnie zatkała otwór... napewno są jeszcze jakieś sposoby... może akurat wpadnie Ci do głowy kolejny...
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no dzisiaj wielki dzien bede sprawdzal cisnienie na ukladzie paliwowym.Jak ktos mi pomoze to zarzuce kilka fotek jak to robilem pozdro
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT »

Użyj tej stronki do wrzucenia fotek
http://imageshack.us/
Później tylko wybierasz w jakiej postaci chcesz wkleić fotke :) Najlepiej jako miniaturke żeby sie stronka szybciej ładowała a zainteresowani sobie powiększą :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

IGI pisze:dżon a jak to sprawdzic ?odlaczylem kompa zeby reset zrobic tak dla pewnosci a jutro bede wtryski czyscil.a ile ten regulator moze kosztowac?
Jakby co to mam taki regulator cisnienia za 50 zl bo kupilem i moj okazal sie dobry :? (nowka cos ponad 300zl)
Ja jutro zabieram sie za zawor powietrza dodatkowego, moze to rozwiaze moje problemy.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

no mierzylem dzisiaj cisnienie wyszlo mi jakies 2,2 bara to troche malo
sprawdzilem tez ten czujnik temp, to na goracym silniku napiecie bylo ok 1V a oporu to on tam nie dawal bo sprawdzalem na wszystkich zakresach w mierniku i nic nie wskazywal.to teraz z tym cisnieniem to albo pompa albo regulator i to drogie i to drogie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja bym stawial jednak na pompe! Regulator jest niemalze nie zawodny, a jak membrana strzeli to wtedy dopiero jest lipa. Mav cos o tym wie.

Na 90% obstawialbym te pompe. Nowa pompa powinna pompowac 5,5 do 6 barow. A na listwie jest to redukowane do 3 barow.

U mnie bylo tak samo jak u ciebie.

Dodatkowo profilaktycznie wymienilbym ten czujnik temp silnika. To koszt okolo 50zl.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

teraz wogle nie odpala bo odpadl kabel z kostki od tego czujnika
ODPOWIEDZ