Strona 2 z 2
: 09 mar śr, 2005 3:53 pm
autor: Sebek
No więc tak! Michał Gti ma racje bo auto kupiłem już z taka zawiechą a dla zainteresowanych powiem ze z tego co było mówione podczas kupna to ta zawiecha kosztuje koło 3tyś zł na polskie-mowa oczywiscie o nowej. Nie ma co tu ukrywać: sam bym sobie takiej nie kupił bo to jak dla mnie zdecydowanie za drogo. Koleś traktował to autko jak dziecko a Ja to chyba jeszcze bardziej walniety od niego jestem
Zawiecha była teraz sprawdzana i testowana na maszynie (shokerze) i jest w 100% sprawna.
Z tego co wiem to w polsce najtańsze zestawy mozna kupić juz za ok 2000zł
Pozdro
: 09 mar śr, 2005 4:02 pm
autor: JoT_JoT
Dobra takie koszta to mnie zdecydowanie przerastaja
:D:D Super Ci sie trafiło że miałeś okazjie kupic autko z taką zawiecha na dzień dobry zostaje tylko zazdrościć
: 09 mar śr, 2005 4:33 pm
autor: Pieraś
albo kupic gti za 2500 jak jest w dziale kupie/sprzedam
: 09 mar śr, 2005 4:58 pm
autor: JoT_JoT
Nie no teraz to już sie bede raczej właśnie roglądał za takim rozwiązaniem jak narcodrive czyli spręzyny i amorki od GTi fajnie byłoby jeszcze wstawić wahacze od GTi razem ze stabilizatorem ale to już wymaga zmiany ramy pomocniczej wiec też wyjdą ładne koszta no i troche roboty ale na to juz by sie znalazło czas.
Tylko czekam jeszcze na fotki z efektami
: 09 mar śr, 2005 5:35 pm
autor: narcodrive
Pieraś pisze:no a jak wstawiles do 1.4 zawieche z gti itp ..... czyli sprezyny i amory ... a co z tylem ? obnizales go na belce ? czy tez do tylu dales inne amory
Jeżeli chodzi o mnie to normalnie, poprostu przełożyłem
Z tyłem jeszcze nic nie robiłem ale tylko amorki zmienie z belką mi się nie chce bawić. Szczególnie że w dobrym stanie jest i od początku nisko było.
Zdjęcia wrzuce piatek/sobota
: 10 mar czw, 2005 12:01 am
autor: Paweel
jot_jot pisze:Nie no teraz to już sie bede raczej właśnie roglądał za takim rozwiązaniem jak narcodrive czyli spręzyny i amorki od GTi fajnie byłoby jeszcze wstawić wahacze od GTi razem ze stabilizatorem ale to już wymaga zmiany ramy pomocniczej wiec też wyjdą ładne koszta no i troche roboty ale na to juz by sie znalazło czas.
Tylko czekam jeszcze na fotki z efektami
belka pod silnik + stabilizator bez drążków rekacyjnych ... 100zł z wysyłką ...
jak pasuje zapraszam na PW
: 12 mar sob, 2005 9:25 pm
autor: narcodrive
Tak to wygląda po. Prześwit 57cm od ziemi do błotnika.
Słaby efekt bo koła są 13 ale na 14 jest już OK.
: 12 mar sob, 2005 9:33 pm
autor: JoT_JoT
Wrzuć jeszcze jakieś fotki dak bardziej z boku całość i bardziej na wprost kołą
Jak to nie podblem
:) Pozdro
: 12 mar sob, 2005 9:38 pm
autor: narcodrive
Jedynie tak
Krzywo stoi i wygląda troche wysoko
: 12 mar sob, 2005 9:41 pm
autor: JoT_JoT
A jak z prowadzeniem autka po zmianie dużo jest twardszy?? Dużo lepiej pokonuje się zakręty
: 12 mar sob, 2005 9:44 pm
autor: narcodrive
NOO!! Pisałem już że jest wypiard. Za Civicami po zakrętach jeżdze jak ta lala
Wreszcie przód nie wyjeżdza bokiem. Twardy jest
No może to nie Bilstein ale zawsze twardo