Wyciek plynu chlodzacego

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

Grzegorz pisze:Uzywalem tego proszku miesiac temu, poniewaz chlodnica byla dziurawa i pomoglo. Mimo to z nagrzewnicy zaczelo mi teraz uciekac.
Zakleilem uszczelke silikonem i na razie nie kapie. zobacze dzis jak jest i dam znac czy warto silikonem sie bawic.
Jak tam sie dostac?Czy, zeby zdjac ten tunel co idzie od drazka zmiany biegow, trzeba rozebrac cala gore?
205 XS 1.4 grafit metalik
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Marshal pisze:
Grzegorz pisze:Uzywalem tego proszku miesiac temu, poniewaz chlodnica byla dziurawa i pomoglo. Mimo to z nagrzewnicy zaczelo mi teraz uciekac.
Zakleilem uszczelke silikonem i na razie nie kapie. zobacze dzis jak jest i dam znac czy warto silikonem sie bawic.
Jak tam sie dostac?Czy, zeby zdjac ten tunel co idzie od drazka zmiany biegow, trzeba rozebrac cala gore?
Dostac sie tam? U mnie wystarczy zdjac oslone(napicerke ) boczna - ta z nawiewem na nogi.
Dostep sobioe zrob z boku od strony kolumny kierowniczej...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

dokładnie tak jak mówi MAv musisz sobie zronbić dostęp od strony kierowcy nagrzewnica wychodzi właśnie w tę stronę mozna wyciągnąć ją bez wyciągania srodkowego panmelu ale jak go wyciągniesz będzie ci wygodniej .no i jeszcze jedno zależy czy będziesz przewody odłaczał w komorze silnika, czy w kabinie pasażera ja zastosowałem tę drugą metode ale wydaje mi się zę ta pierwsza przysporzy mniej kłopotów>
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

Mav309 pisze: Dostac sie tam? U mnie wystarczy zdjac oslone(napicerke ) boczna - ta z nawiewem na nogi.
Dostep sobioe zrob z boku od strony kolumny kierowniczej...
Tzn. chodzi mi o to jak wlasnie zdjac ta oslone, w ilu miejscach jest ona przykrecona.Znalazlem jedna srube przy przy drazku zmiany biegow, ale jeszcze gdzies mi trzymalo w okolicach radia.
205 XS 1.4 grafit metalik
majpio

Post autor: majpio »

jak otworzyć pólke to tam są po obu stronach dwie śruby
majpio

Post autor: majpio »

jak otworzysz schowek to tam są dwie śruby bodajże 8
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Marshal pisze:
Mav309 pisze: Dostac sie tam? U mnie wystarczy zdjac oslone(napicerke ) boczna - ta z nawiewem na nogi.
Dostep sobioe zrob z boku od strony kolumny kierowniczej...
Tzn. chodzi mi o to jak wlasnie zdjac ta oslone, w ilu miejscach jest ona przykrecona.Znalazlem jedna srube przy przy drazku zmiany biegow, ale jeszcze gdzies mi trzymalo w okolicach radia.
Ta oslona jest na wcisk - nie jest przykrecana...
mowimy o oslonie pokrytej wykladzina dywanowa
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

Mav ona jest przykręcana bynajmniej u mnie
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

U mnie tez chyba jest przykrecona. Dzieki za rady, jutro jak bedzie pogoda to sie za to wezme. Od dluzszego czasu ubywal mi pomalu plyn i nie wiedzialem, gdzie moze byc wyciek. Dzieki temu topicowi odkrylem, ze u mnie tez lekko jest mokra wykladzina od strony kierowcy. Rozbiore i zobaczymy jak tam wyglada.
205 XS 1.4 grafit metalik
majpio

Post autor: majpio »

w razie problemów służe radą
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:Mav ona jest przykręcana bynajmniej u mnie
Racja! Zapomnialem ze jak przekladalem wykladzine, to boczkow nie przykrecilem :) Teraz sie ciesze, mniej kąbinowania... :)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

no widzisz Mav jednak ja miałem racje :lol:
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:no widzisz Mav jednak ja miałem racje :lol:
Oczywisie, MASZ RACJE :wink:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
maciaveli

Post autor: maciaveli »

milo pisze:Do wszyskich którzy używali tego magicznego proszku: czy nie spadla wam skuteczność ogrzewania przypadkiem po tym zabiegu ?? ja bym tego raczej nie lal (choć też potrzebuje) bo to chyba moze zapchac np. nagrzewnice. (poprawcie jeśli się myle).
Wsypałem 3 ( trzy ) opakowania , i cały czas grzeje jak pierun :wink:
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

maciaveli pisze:miałem to samo . Wsypałem proszek do uszczelniania . Pomogło , minęło pół roku i układ pozostał szczelny . :)
Mozesz podac marke tego proszku?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ