Lusterka z Puga 309 do 205
- Jitter
- Junior
- Posty: 304
- Rejestracja: 19 lut sob, 2005 9:23 am
- Posiadany PUG: był: 205 Junior (restyled)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki Blaszka za info. THX
Ze względu na wzrost i posturę nie jeżdzę raczej z nosem przy kierownicy, a po odchyleniu fotela, dolna część szkła lusterek zostaje przysłonięta przez krawędź okna - ogranicza się widoczność Te od 309 są profilowane "do góry", przez "są widoczne" w całości, poza tym mają większe szkło.
PS: Nie uważam, jakoby lusterka z 309 odbierały uroku 205-tce. Pug Blaszki zdaje się to potwierdzać
Dobra, teraz finansowa kwestia "liftingu". Lusterka "zastepcze" (nowe) to koszt ok. 90zł./szt. Na szrocie podejrzewam, ze połowę tańsze. Trójkątne plastixy do wewnątrz, na drzwi to około 25-30zł/szt.
Ze względu na wzrost i posturę nie jeżdzę raczej z nosem przy kierownicy, a po odchyleniu fotela, dolna część szkła lusterek zostaje przysłonięta przez krawędź okna - ogranicza się widoczność Te od 309 są profilowane "do góry", przez "są widoczne" w całości, poza tym mają większe szkło.
PS: Nie uważam, jakoby lusterka z 309 odbierały uroku 205-tce. Pug Blaszki zdaje się to potwierdzać
Dobra, teraz finansowa kwestia "liftingu". Lusterka "zastepcze" (nowe) to koszt ok. 90zł./szt. Na szrocie podejrzewam, ze połowę tańsze. Trójkątne plastixy do wewnątrz, na drzwi to około 25-30zł/szt.
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm
- Jitter
- Junior
- Posty: 304
- Rejestracja: 19 lut sob, 2005 9:23 am
- Posiadany PUG: był: 205 Junior (restyled)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zielona Góra
Lusterka z regulowanymi szkłami "na linkach" skołowałem z Allegro i od dziś jeżdzą już ze mną
Na początku trochę ciężko było się przyzwyczaić, bo szkła lusterek z 309-tki są usytuowane nieco wyżej, niż w lusterkach w 205, ale po pierwszej jeździe stwierdzam, że widoczność "z tyłu" znacznie się poprawiła, szczególnie od strony lewej (kierowcy).
Z technicznego punktu widzenia - banał. Podważając wkrętakiem, demontujemy trójkątny plastik wewnątrz auta (kołki mocujące urywają się, ale tak musi być), odkręcamy 3 TORX'y i lusterko jest nasze. Lusterko z 309 pasuje idealnie.
PS: Podziękowania dla Blaszki za informacje.
Efekty przeróbki:
Na początku trochę ciężko było się przyzwyczaić, bo szkła lusterek z 309-tki są usytuowane nieco wyżej, niż w lusterkach w 205, ale po pierwszej jeździe stwierdzam, że widoczność "z tyłu" znacznie się poprawiła, szczególnie od strony lewej (kierowcy).
Z technicznego punktu widzenia - banał. Podważając wkrętakiem, demontujemy trójkątny plastik wewnątrz auta (kołki mocujące urywają się, ale tak musi być), odkręcamy 3 TORX'y i lusterko jest nasze. Lusterko z 309 pasuje idealnie.
PS: Podziękowania dla Blaszki za informacje.
Efekty przeróbki:
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm