Zasilanie pojawiajace sie po odpaleniu silnika.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ja mam inne niz większosc :twisted:
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

Taa, ale zrobimy dostep do poradnika za oplata :D

"wyslij sms o tresci push the button na numer XXXX"

I oczywiscie wplywy za oplaty na konto miska ?? 8)7 8)7 8)7
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

No wlasnie zobaczymy... mi w dieslu gasnie zaraz po odpaleniu, wiec to byloby ok... wiadomo ze jak musisz sie nakrecic rozrusznikiem zanim odpali to olej zdazy zlapac cisnienia... zobaczymy jeszcze kontrolke ladowania...

Mozna tez sie pokusic o zrobienie jakiegos badziewia elektronicznego ktore zareaguje na skok napiecia jak alternator zacznie ladowac...

Zobaczymy PIT_R :)
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
invictus

Post autor: invictus »

Napewno by mi sie chcialo tak kombinowac... juz predzej bym sobie zalozyl zamykany pokrywka przycisk...
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

Tak jest :D Co dwie glowy to nie jeden polglowek :D
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

Jak macie wtrysk to na kompie nie pamietam na którym pinie (ale mogę sprawdzić) pojawia się +12 tylko podczas rozruch silnika, jak juz działa to napiecia zanika. jasy to układ rozruchu.

Tomek
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

PIT_R: ty masz chyba gaźnik?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

Do tego celu mozna uzyc czasowego sciemniacza do lampki pod sufitem. Po przekreceniu kluczyka pojawia sie napiecie a po 15-20 vsekundach niknie.
Pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

Pagi, tak mam gaznik, wiec pomysl tomb'a odpada
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

zawodowiecleon81 pisze:Do tego celu mozna uzyc czasowego sciemniacza do lampki pod sufitem. Po przekreceniu kluczyka pojawia sie napiecie a po 15-20 vsekundach niknie.
Pozdrawiam
Zgadza sie, mozna, ale chcialem maksymalnie uproscic konstrukcje...

Moze dobiore jakis kondensator i podlacze go rownolegle z cewka przekaznika? Spokojnie powinien urzymac przekaznik w stanie zwarcie przez pare czy parenascie sekund kondensator o stosunkowo małej pojemnosci...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

KOMBINUJESZ AZ AUTO SPALISZ 8)7 :P
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Nie swoje :P
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

swoje nieswoje ale tez bedzie fajnie :twisted:
Awatar użytkownika
numerik
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 25 lip pn, 2005 1:57 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź / Warszawa

Post autor: numerik »

Jakto nie ma a alternator, mialem kiedyś taki patent jak auto ze Szwecji sciągnąłem, światła się zapalały dopiero jak sie alternator wzbudził. Pozatym po co kombinować , na lampkach czy kontrolkach lepiej poszukać stycznika z układów alarmowych, systemów awaryjnego zasilania lub przeciwpożarowych albo sterujących zamkami elektro magnetycznymi tzn że jak nie ma napięcia to stycznik zamyka obwód elektryczny innego źródła niż tego z którego jest zasilany, jak napięcie się pojawia to obwód jest otwarty, można wtedy przećwiczyć manewr z alternatorem, w trakcie rozruchu nie ładuje czyli brak napięcia, stycznik wtedy zamyka obwód na guziku startera, uruchomienie silnika i osiągnięcie odpowiednich obrotów powoduje wzbudzenie altrnatora i stycznik dostaje zasilanie, tym samym rozłącza obwód na guziku startera. Jak sie dowiem w jakim układzie przeciwpożarowym to istnieje to podam symbol tego stycznika (oczywiście na 12V) , jednak każdy kto buduje instalacje niskonapięciowe do zintegrowanych systemów zarządzania budynkami będzie widział o co chodzi. wystarczy że poszukamy układu który działa na zasadzie: brak zasilania stycznik włącza zasilanie awaryjne, zasilanie się pojawia stycznik wyłącza zasilanie awaryjne. proste i gotowe rozwiązanie.
Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów.
Sacre numerik 205
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Nie ma roblemu zebym zrobil sobie uklad ktory zareaguje na pojawienie sie badz zanik napiecia, to nie problem, proglem znalesc to pojawiajace sie czy zanikajace napiecie... Chociaz sprawdze to, ale na alternatorze zawsze chyba wystepuje napiecie chociazby to z akumulatora, wiec potrzebny bylby uklad ktory zareaguje za wzrost tego np. po wzbudzeniu sie alternatora...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
ODPOWIEDZ