Hydrauliczny reczny

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

RaveMan pisze:ta fotka to twoje auto? jezeli tak to jak sie polapales z calym okablowaniem?
Cała elektryka od podstaw jest robiona. Generalnie to kolega się połapuje od pół roku - ale już prawie wszystko działa. :)
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

trzymajcie sie tematu...

tutaj temat o aucie 205Mi16 który jest na fotkach.

:arrow: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=5238&start=0
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
arkol
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 18 paź wt, 2005 9:03 pm
Posiadany PUG: 1.6 GTI x2
Numer Gadu-gadu: 128937
Lokalizacja: Kraków

Post autor: arkol »

Po co dwie pompy, ja mam jedna od sprzegła od Daewoo espero koszt ok 70zl wpięta w przewod hamulcowy do tylnich kół i dziala naprawde OK , na foto przewody jeszcze nie podpiete
Załączniki
205 (13)111111111.JPG
205 (13)111111111.JPG (53 KiB) Przejrzano 1194 razy
Foto Galeria części do sprzedania: http://picasaweb.google.com/arkolrally/ ... tU_bRcLZPw

More Power - More Speed
More Speed - More Fun
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Po co dwie pompy?

1. Żeby nie mieć problemów z nawrotem na slickach po suchym
2. Miałem 4 wyjścia z pompy hamulcowej i chciałem zachować "oryginał"

Jak rozwiązałeś kwestię regulacji siły hamowania? Zostawiłeś oryginalne korektory?
ODPOWIEDZ