Może jest to jakiś sposób...
Jak wyciągniesz z obu stron to coś tam w tej rurze podłubiesz.
Łożysko wybijesz czymś od przeciwnej strony, ale najpierw zewnętrzne!
Do wbicia łożyska musisz sobie przygotować jakiś trzpień o przydatnej średnicy.
Acha miałem złe doświadczenia z tanimi łożyskami (nadella- jakoś tak) których koszyki poprostu się zagniatały na igiełkach podczas wbijania - głównie zewnętrzne
w porównaniu do oryginałów- koszyk prędzej pęknie- a sie nie wygnie...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
to ja mam takie pytanie. rozumiem że w środku tej rury w której są łożyska jest pusto. czyli jak bym na środku nawiercił otwór <no tak po boku rury> i wlał olej lub <coś takiego> to dojdzie on do łożysk?? myśle nad specyfikiem do konserwacji lin, który jest płynny a jak wyschnie to robi sie jak smar. beleczke mam w średnim stanie i patrzac na stopień korozji srób od drażków, jej rozbieranie może sie skończyć zle. a miło by było ja troszke podreanimować. pozdrawiam!!
a ja mam takie pytanie: czy regenerujac belke wymieniajac czopy i łozyska trzeba to jakoś robic wprasowujac na goraco czy to tez jakis farmazon i wystarczy normalnie wybic stary czo i łozysko igiełkowe a nastepnie wstawić nowe. Czytałem ostatnio o takim sposobie na ciepło że tak sie powinno i tak sobie mysle jak to naprawde jest
1. belka z GTi jest wymienna ze zwykłą, wymienne sa też elementy jak wahacze, hamulce, i w 90% drążki. Poza innymi hamulcami, drązki gti są grubsze, i sama rura jest też grubsza, a stabilizator bywał sobie różnie- w zależności od wersji zarówno w GTi jak w zwykłych
2.Smarowanie to sprawdzony sposób i kilka osób ze mna włącznie ma zamontowane smarowniczki najlepiej chyba między łożyskami. Smaruje się środkami do smarowania a nie konserwacji.... Rynek jest zapełniony środkami w najrozmaitszej postaci!! środek do konserwacji może pomóc tak samo jak np. śmietana z której odcieknie maślanka i zostanie masło....
3.Belkę rozbiera się najłatwiej wyjmując wahacz z czopem i drążkiem- odkręcając go po preciwnej stronie przy regulacji. Sam czop wystaje z wahacza niecałe 30cm. Czop w wahaczu jest wprasowany zapewne na ciepło więc wymiana "parkingowa" samego czopu może być zaporowa.
Dżon- utrudniasz sobie życie bojąc się wyciągnąć tej belki na wierzch- to już tylko 6 nakrętek od wnętrza karoserii
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Zastanawialiście się kiedys co by było z nami, z naszymi pugami gdyby nie to forum? gdyby nie własnie tacy pugomianiacy?!?!?!?! DZIĘKI Wam wielkie za wszelakie pomoce
Aż mi się łza w oku zakręciła
wracając do tematu...
Jak rozbierałeś na dniach, może wpadłby Ci do głowy jakiś pomysł czemu w belce u mnie dzieją się takie dziwne rzeczy?
Jaki to pug? ze stabilizatorem i będnami? to GTI?