muli sie, szarpie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

sonda jest walnieta -byla juz walnieta przed remontem, zreszta w tym silniku ona nie ma az takiego znaczenia
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

po wymianie palca, kopulki, kabli przestal kichac i idzie mniej wiecej tak jak przed remontem. przestawilismy na probe rozrzad o 1 zab i absolutnie nic to nie zmienilo -ani lepiej ani gorzej -czyli oolnie nadal do dupy :evil:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

czyli przed remontem tez szedl "tak sobie" ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Banita pisze:czyli oolnie nadal do dupy :evil:
potwierdzam... :twisted:
Kaktus pisze:czyli przed remontem tez szedl "tak sobie" ?
zalezy jak patrzec .. z mojego puga czy invictusa
opcja 1) k........ co za syf to 1.4
opcja 2) oooo gdzie jest moralez....
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

przed remontem dol napewno byl mocnieszy -gory nie sprawdze bo mi szkoda
kultura pracy -brak jakiejkolwiek kultury :evil:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to nie wiem, poczekaj az sie to wszystko ulozy itp.

A z tulejami cos robiles? Nie nadruszyles ich przypadkiem?

Bo naprawde tak na opis to ciezko Ci pomoc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

wiem, ze ciezko :) na miejscu tez jest ciezko :)

tuleje byly wyciagane i myte nic wiecej -zamienione nie sa, oringi pod nimi wymienione, progow zadnych nie mialy

co do kultury to na jalowym wyglada to tak:

1300 obrotow (lekko faluje) nagle sobie spadnie na 900 pofaluje troszke pochodzi, pozniej 1200 tez troche pochodzi itp... jak strzelisz gazem to spadnie na 900-1000 tez troche pochodzi i zabawa od nowa, a jak bardzo delikatnie odejmujesz gaz, to trzyma np 1500 i po paru sekundach spadnie np do 1200 i zabawa od nowa. Te jalowe wygladaja jakby bylo cos z wtryskami lub lewizna -musze wszystkie weze powyciagac i zobaczyc, wtryski tez wyciagnac
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

kichanie, szarpanie -kopulka,palec, kable
brak kutury -brakowlo jednej srubki w kolektorze -ssal sporo lewizny - sprawdzalem wszystkie weze, ale na to, az do dzis nie wpadlem -az mi wstyd... :oops:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No i wszystko jasne, zreszta jak te srubke sie wykreci, i polozuje bypass na przepustnicy ,to auto chodzi jak na rasowym walku :) od 1000 do 2500
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

e to ja mam zwykle GT bo amplituda wynosila kolo 500 obrotow 8)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Banita pisze:kichanie, szarpanie -kopulka,palec, kable
brak kutury -brakowlo jednej srubki w kolektorze -ssal sporo lewizny - sprawdzalem wszystkie weze, ale na to, az do dzis nie wpadlem -az mi wstyd... :oops:
mowilem ze cos dmucha, mowilem 8)
ODPOWIEDZ