modyfikacje silnika w gti
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm, może wiesz dlaczego moje autko Sty1991 miało katalizator i ma 88KW, wszędzie jest, że takie to były dopiero od 1992 a na dodatek jak szukałem gti to w niemieckich ogłoszeniach 1,9gti często miały 105KM, chyba były z silnikiem z Rallye i Gentry?woocash pisze:no tak... ale tu raczej było z tego co wiem, rozwiązywane to poprzez tłoki były wypukłe... płaskie i wklęsłe i to właśnie żeby w danym kraju autko było w niższych widełkach podatkowych
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hahaha no cóż... w 205 nie ma tak dobrze... że wszystko jest tak jak na papierach
ja w 1988 miałem katalizator, i skrzynie, która teoretycznie weszła w 1990
a te niemieckie to miały własnie chyba wklęsłe tłoki
silnik w rallye przeciez jest na gaźniku chyba...?? czy się myle
ja w 1988 miałem katalizator, i skrzynie, która teoretycznie weszła w 1990
a te niemieckie to miały własnie chyba wklęsłe tłoki
silnik w rallye przeciez jest na gaźniku chyba...?? czy się myle
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
w 1,3 na gaźnikach w 1,9 na wtrysku
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
1-3KM elektronika, bez chipowania??
A chip to nie elektronika??
jezeli z silnika wolnassacego z 1l jest <50KM to silnik nie jest wysilony i prostymi zabiegami da sie sporo osiagnac. W tym silniku z 1l jest kolo 64 konie -tu juz sa problemy.
Chcesz wiecej mocy??
1. wiecej mieszanki(glowica+dolot)
2. wieksza stopien sprezania(plan, inne tloki)
3. wiecej obrotow( wywazanie, smarowanie)
4. lepsze wydalanie spalin(w GTi praktycznie tylko kolektor mozna upgrade'owac)
Wszystko to wiaze sie z rozbieraniem silnika
Wszystko inne to herezja
A chip to nie elektronika??
jezeli z silnika wolnassacego z 1l jest <50KM to silnik nie jest wysilony i prostymi zabiegami da sie sporo osiagnac. W tym silniku z 1l jest kolo 64 konie -tu juz sa problemy.
Chcesz wiecej mocy??
1. wiecej mieszanki(glowica+dolot)
2. wieksza stopien sprezania(plan, inne tloki)
3. wiecej obrotow( wywazanie, smarowanie)
4. lepsze wydalanie spalin(w GTi praktycznie tylko kolektor mozna upgrade'owac)
Wszystko to wiaze sie z rozbieraniem silnika
Wszystko inne to herezja
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
czego wy chcecie od tego GTI w ogóle.. przecież to śmiga jak głupie.. i trzeba mieć przecież nie lada umiejętności, żeby wykorzystać w pełni ten samochód... chcecie ruszać spod świateł szybciej czy co?? proponuje na jeden dzień przesiąsć się do kaszlaka i wam się odechce modyfikować ten silnik
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Woocash -jakby ludzie zadowalali sie tym co maja, to dalej bysmy w jaskiniach mieszkali
GTi jest ok -chyba, ze juz przekroczyles 80KM/h
samochod powinien przyspieszac do predkosci jakiej chcesz, w czasie jakim chcesz -wtedy byloby w sam raz
GTi jest ok -chyba, ze juz przekroczyles 80KM/h
samochod powinien przyspieszac do predkosci jakiej chcesz, w czasie jakim chcesz -wtedy byloby w sam raz
Ostatnio zmieniony 26 gru pn, 2005 8:48 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
tak??
no to wyobraź sobie, że masz taki samochód no i co wtedy??
po prostu trzeba sobie zdać sprawę, że to raczej gonienie króliczka, niż uciecha z jego złapania sam tak mam , ale to trzeba sobie uczciwie powiedzieć, i nie zrobić ani sobie, ani samochodowi krzywdy
no to wyobraź sobie, że masz taki samochód no i co wtedy??
po prostu trzeba sobie zdać sprawę, że to raczej gonienie króliczka, niż uciecha z jego złapania sam tak mam , ale to trzeba sobie uczciwie powiedzieć, i nie zrobić ani sobie, ani samochodowi krzywdy
a co do tego... to może to jednak kwestia skrzyni ??GTi jest ok -chyba, ze juz prekroczyles 80KM/h
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z ogólną mechaniką to ja jestem na TY, w końcu zajeździłem kilka motorków ale gti mam od września i jak na razie to wszystkie modyfikacje polegają na doprowadzaniu go do stanu używalności. Nie jestem w stanie wydawać po 2tyś miesięcznie na samochód bo mam nie jeden. Zbieram informacje żeby być przygotowanym np. na remont silniczka i żeby wiedzieć co mam wtedy robić a w międzyczasie zawsze jest miło coś sobie w samochodziku ulepszyć. Jak to jest z tymi tłokami, moja wersja ma chyba słabszą kompresję od modelu bez kata??
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zerknijcie pozatym na pierwszy post "chośby minimalne i niekoniecznie związane z przyrostem mocy"
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hehe a propos tego co napisał banita.... tak.. yaris to auto kultowe nie wiem co Ci napisać na temat tego yarisa... ja bym się bał porównywac... szczególnie ze względu na niezawodność
a co do tłoków... no to pewnie można wymienić... ale lepiej (taniej ) chyba cały silnik
a co do tłoków... no to pewnie można wymienić... ale lepiej (taniej ) chyba cały silnik
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
poprawa osiagow, bez przyrostu mocy??
1. wezsze opony i kazdej po 3 bary
2. olej syntetyczny
z sensownych rzeczy nic wiecej mi do glowy nie przychodzi
EDIT:
nie chce wdawac sie w dyskusje o yaris -powiem tylko, ze dla siebie bym nie kupil
Lepiej (taniej) caly silnik?? -Nie powiedzialbym... Sterowanie 128 konna wersja jest o epoke za JAZ'em (no ciut przejaskrawilem )
Kupisz taki silnik i co?? tez zrobisz remont calego i wyjdzie na to samo, tylko bez pewnosci, czy silnik nie jest np. pekniety itp...
1. wezsze opony i kazdej po 3 bary
2. olej syntetyczny
z sensownych rzeczy nic wiecej mi do glowy nie przychodzi
EDIT:
nie chce wdawac sie w dyskusje o yaris -powiem tylko, ze dla siebie bym nie kupil
Lepiej (taniej) caly silnik?? -Nie powiedzialbym... Sterowanie 128 konna wersja jest o epoke za JAZ'em (no ciut przejaskrawilem )
Kupisz taki silnik i co?? tez zrobisz remont calego i wyjdzie na to samo, tylko bez pewnosci, czy silnik nie jest np. pekniety itp...
Ostatnio zmieniony 26 gru pn, 2005 9:00 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
może obniżenie tez pomaga
lać beznynę na dobrej stacji....
a z delikatnych przeróbek to może jakaś izolacja termiczna dolotu, tylko czy w zimie...??
wyłączyć zbędne odbiorniki prądu
miec dobry akumulator
_____________________________
zawsze można też mieć wnętrze a'la mi czyli jeden fotel i sru
EDIT 2
wiesz... po prostu wymiana tłoków to dużo roboty, bo z tego co wiem, to przydałoby się zrobić cały dół przy okazji, nowe tuleje.. szlify... jasne, jak ktoś chce miec pewność, to zawsze generalka jest najlepsza
lać beznynę na dobrej stacji....
a z delikatnych przeróbek to może jakaś izolacja termiczna dolotu, tylko czy w zimie...??
wyłączyć zbędne odbiorniki prądu
miec dobry akumulator
_____________________________
zawsze można też mieć wnętrze a'la mi czyli jeden fotel i sru
EDIT 2
wiesz... po prostu wymiana tłoków to dużo roboty, bo z tego co wiem, to przydałoby się zrobić cały dół przy okazji, nowe tuleje.. szlify... jasne, jak ktoś chce miec pewność, to zawsze generalka jest najlepsza
Ostatnio zmieniony 26 gru pn, 2005 9:04 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]