miejcie świadomość, że w każdym samochodzie licznik conieco zawyża, więc sprawdzanie dokładności licznika na podstawie samochodu obok jest - powiedziałbym - umiarkowanie dokładne
Mój przy rzeczywistej prędkości 92 pokazuje 100
Przyłączam się do opinii, że optyczne przerabianie juniora na gti jest mocno takim sobie pomysłem, podobnie jak upodobnianie gti do t16 jakimiś paskudnymi bodykitami
ale jak kogos nie stac na gti i ma np juniora to stara sie z biegiem czasu upodobnic do gti bo ładnei wyglada bo za przeproszeniem "biedny" pug czyli cały goły a w przypadku np mojego jak jest biały i miał czarne zderzaki i nic wiecej wygladał naprawde bleee i tak jest wiec dlatego przerabiamy upadabniamy nasze auta bo albo nas nie stac na gti albo sa w tak opłakanym stanie do kupienia ze lepiej jezdzic juniorem i w niego zainwestowac pare groszy bo czesci stylistycznych jest pełno i za grosze i mozna je dokupywac przez jakis okres i nie trzeba wydawac odrazu całej gotówki tyle narx
Brrrr...ja mam Greena a nie Juniora A wymieniam, bo jest ladny i ma obrotomierz Dwa wskazniki nie beda dzialac...Ew, kupuje od kogos tutaj na forum zegary od XS
Bardzo podoba mi się propozycja Moraleza! Że też wcześniej na to nie wpadłem! Sprzedam swojego juniorka bez silnika, kupię GTI, wrzucę motorek 1.0 i bedzie bryka ino świst...