205 Junior 160 KM??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Najlepiej zaoszczedzisz jak kupisz 309 mi16 :wink: HEHEHEHEHEHEHEH :twisted:
A jak rodzinny to 405 mi16 :wink: ja widzialem takie w wzglednym stanie za 10 do 13 tys.zł
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
skiba

Post autor: skiba »

Wiesz Kaktus, rozwaliła mnie waga tego pudełka. Czytałem kiedyś artykuł na temat rajdowego puga na bazie karoserii 205 juniora i koleś pisał, że wybrał to autko jako bazę, bo i tak wywalał wszystko oprócz karoserii a miało ono najniższą wagę z wszystkich 205. Biorąc pod uwagę, że taki citroen ax waży ponad 100kilo mniej niż najlżejszy pug to mimo wszystko wydaje mi się, że nie jest to najgłupszy pomysł, oczywiście jest to robota dla profesjonalisty. Chyba da się takie nadwozie wzmocnić na tyle, żeby się nie rozpadło w praniu, chyba, że się nie da. Pozdro
madafaka

Post autor: madafaka »

Kaktus pisze:Madafaka dobrze gada :)

A jak sie chce 130KM i duze autko (czyt 5 drzwi) to trzeba kupic 205 1.9 OPEN :) Graty od GTI, Buda full wypas 5 drzwi + szyberdaszek :)
czyzbys do kogos pił?? :D :D tak jest goraco polecam!!!! :D :D
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Taki Pug niemial by homologacji FIA, a po pierwsze karoserie w pugach waza tyle samo w zaleznosci czy jest 3 czy 5 drzwiowe, przynajmniej tak mi sie zdaje, JUNIOR jest lekki bo ma lekki silnik
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Demo dobrze mowi!!

Po pierwsze gosc nabijal cie w butelke, bo nie mogl z Juniora robic rajdowki! Jak ktos ma choc troche pojecie w tym temacie, to wie ze Junior nigdy nie mial homologacji do sportu! Po drugie, buda Juniora i GTI bardzo mocno sie roznia!

Pozatym buda to nie wszystko! Przeciez wazne sa jeszcze zawieszenia itp!

A pozatym duzo by bylo zachodu z przeszczepem silnika, i napedu!


Wzmocnienie budy to nie wszystko! Radze poczytac wiecej na ten temat, bo mi sie naprawde nie chce juz po raz kolejny tlumaczyc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Tak jest Smash!! Ja osobiście to nie bardzo się znam, ale naprawdę zaufałbym fachowcom :lol: Oni wiedzą co mówią! Takie kombinowanie mija się z celem, bo tak naprawdę na niczym nie zaoszczędzisz :mrgreen:
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Ja moge dodac , rozkrec ten 1.9 motor i sie zalam , bo napewno nie jest idealny. 2-3 klocki nie twoje.

Zycie mnie nauczylo ze jak cos moze byc zepsute/zurzyte to napewno jest , co nie Kaktus ? A mielismy wymienic tylko walek rozrzadu , a zostaly nie ruszone tylko korby i tloki , hehe
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dokladnie tak...

smash - musisz sie zastanowic co chcesz zrobic, i to zrobic, jezeli ma to byc autko mocnie i do sportu to tylko GTI, jak ma byc to autko niezawodne i tanie w eksploatacji to wtedy Junior z gazem.

I tak jak pisal Samer, rozkrec ten motor 1.9 i sprawdz go. 2-3 godziny roboty, ale bedziesz wiedzial na czym stoisz, bo moze to byc juz rzech!

Pozatym nawet jak jest idealny to go rozkrec i skrec jeszcze raz! Odkrec wszystkie czujniki itp. Skad wiesz czy w komorze spalania nie ma jakiejs srubki lub nakretki ... poskladasz autko wlozysz silnik, a on ci sie rozleci.

U mnie w drugim bloku jaki mialem, okazalo sie ze obudowa pompy wody byla ROZERWANA!! A kumpel mowil ze nie ma sensu wyciagac i sprawdzac pompy, bo lekko chodzi.

Poskladal bym motor, a autko by szybko jezdzic przestalo, i cala kasa poszla by w bloto.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Demo84
Junior
Posty: 155
Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
Numer Gadu-gadu: 3082188
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Demo84 »

Powiem tak: trzeba wiedziec co sie chce osiagnąć, tak jak Kaktus pisal, nie poto robili 1.9 GTI zeby przerabiać JUNIORKA na GTI,

Juniorek ma być tani, oszczędny, tani w eksploatacji, ma mieć "małe OC" i to jest autko miejskie

Poco mi 206 WRC jak moge kupić 206 1.1 i zrobić z niego RAKIETE. HEHEHE.

Ja osobiście chciałem najpierw kupić 1.1 na monowtrysku i przerobić go na KJS. To moze i jest jakiś pomysł jeśli chodzi tylko o KJS, ale po konsultacjach po podliczeniu kosztów wyszło ze zaoszczędze jak kupie 1.6 GTI ( mówiąc oczywiście ze na KJS-ach sie nie skończy :) )

OCZYWIŚCIE TAKIE POMYSŁY JAK junior 160 Km, beda sie rodzic z niewiedzy piszacego, ale niemozna ich winic, no nie kazdy mosi sie znac, NO NIE??

Sam bym GŁUPOTY pisal jak bym wczesniej z KAKTUSEM nie pogadal :D
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"

--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie no oczywiscie!

Forum po to jest aby sie pytac, rozmawiac, wymieniac poglady :)

Mam nadzieje ze Smash mnie zle nie zrozumial itp.

To dobrze ze sie najpierw pyta itp.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ