Skracanie amortyzatora

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Pieraś pisze:ja powiem tak ... nie badz madrzejszy od inzynierow, ktorzy obliczali parametry i wg jakich taki amorek jest wykonany, jak masz takie sprezyny i siedzi ok ale jest Ci za miekki to wcisnij gumy w sprezyny usztywniajace i juz.
gezuss pieras- nie byc madrzejszym od inzynierow i wkladac gumy usztywniajace... :roll:


-40 to max obnizenie dla seryjnego amorka -sprezyne zakladasz sciskajac ja rekami :wink:


Wczoraj przejechalem sie na miejscu pasazera po lekko nierownej drodze 100km/h i po 3 min zaczal mnei bolec kark, wiec z twardoscia nie bede juz kombinowal, ale biorac pod uwage fakt, ze tyl lezy 1,5cm pod odbojnikami, to przod wyglada jakby sterczal strasznie wysoko.
Załączniki
DSCF0002.jpg
DSCF0002.jpg (213.24 KiB) Przejrzano 4274 razy
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

to daj -70mm tak jak ja i na Twoich 15" by fajnie sie wlasnie kola chowaly do srodka.
Ja mam 13" , fotki w profilu :P
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

chować się chowają, ale jeździ się na tym ciulato
http://mi.205.pl/image.php?id=9205
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

why?
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

ciulowato?? a poscigamy sie na zakretach?? :twisted:
A tak powaznie dobrze sie jezdzi jak sie nie jezdzi wolno po dziurach :P Bo szybko to sie poprostu przelatuje :lol:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

nie można przesadzać z tym obniżaniem :roll:
nasze drogi sa tragiczne i trzeba brać to pod uwagę
jak z niemiec przyjechałem to miałem taką glebę że tył musiałem podnieśc o 1 ząbek na drążkach bo mi po prostu szkoda autka było

a co do tych sprężyn to czytałem na kilku forach o amorkach do krótszych sprężyn że max 25mm a potem to już czuć straszną różnicę

Mistrzu to sama prawda jak przelece po jakiechś nierównościach szybko to jakoś spoko
a czasem jak tak chce woniej to aż mnie serce boli i albo do zera :wink: albo pełen ogień 8)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

Dokladnie, tak jak mowisz...
Mi tez autka szkoda, dlatego czasem nawet jezdze tyci dalszymi trasami i lepsiejszymi,niz krotszymi i po dziurach...
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

w centrum bytomia zdarzyło mi się sejem (na seryjnym zawiasie) drapnąć asfalt (na szczęście już zrobili tamto miejsce, ale jest pare niewiele lepszych :roll: ), śmigając pugiem muszę na stałe obserwować drogę (i oczywiście obrotomierz :twisted: ), bo się o miskę boję, na dziurach zakręty są.... yyyy.... ekscytujące :P
Przyznać muszę - optyka jest kozacka, jeśli naprawdę chcesz taką glebę to inwestuj w gwint, ja w przyszłym sezonie będę miał kulturalne -40 (no - maksimum -55), cały komplet, bo inaczej to taki sobie pomysł...




....tak mi się wydaje...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

TO co chce zrobic, to wlasnie taki... gwint, tylko gwintowane w innym miejscu :P
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Wczoraj przerabiałem ten temat :wink:
Były seryjne amory, a do tego krotsze sprężyny gutmann'a. Amory juz do wymiany, a leżały u mnie akurat utwardzane i skracane amory :) . Ledwo co wcisnąłem ściągniętą sprężyne na ten krotki amortyzator. Po zmontowaniu kolumny okazało się, że całość jest krotsza o jakieś 2 cm( na tych samych sprężynach).
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

czyzby byly tak scisniete, ze samochod nawet nie usiadl jak go postawiles? 8)7
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

jeszcze samochodu na koła nie postawiłem, jak wykombinuje belke, to się wszystko okaze 8)7
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

Zapraszam do działu Kupię/Sprzedam -mod
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

no bez stawiania na kola, to bedzie krocej, ale postawisz i bedzie jak na zwyklych amorach :P
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

fucktycznie może tak być :)
ODPOWIEDZ