PROSZE PILNIE O POMOC

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

eeeeeeee to o jakich wąsach on pisze ??????? w koncu musi byc ona jakos przykrecona
peugeot 205 a zarazem audi B3
Dan

Post autor: Dan »

bipi przyjrzyj się stacyjce całośc masz w niby takiej rurce wsunięte u góry będziesz mial srubkę a u dołu będziesz widział tak jak ty to mówisz wąsy i tylko je wcisniesz jak wsadzisz kluczyk a jak ci stacyjka zdechła to juz nic nie zrobisz zostanie ci tylko kostka z tyłu stacyjki stacyjkę kupisz za grosze daj tylko ogłoszenie napewno ktoś ma a jak nie to pasują także od cytryny śa takie same a blokada jestw całości stacyjki jak ją wyjmiesz to zobaczysz
Awatar użytkownika
HERO
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 10 gru śr, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: HERO »

wiem że holowanie kosztuje ale łatwiej rozwircia i taniej i wsadzic jakis rubokret i po wszystkim ja tak zrobiłem i po n15 min pojechałem , a tak przy okazji warto sie zapoznac na przyszłośc jak odpalac na krótko i "włamać" sie bo zdarza się zostawic klucze w srodku , Propnuje podawac sposoby na forum, bedzie niezły temat.
Peugot 205 Lacoste
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

rzeczywiscie calosc jest w rurce. od gory byla jedna srubka, to ja odkrecilem, ale od dolu sa takie dwa wasy,ale metalowe i nie da sie ich odgiac do wewnatrz. kluczyka nie moge wlozyc do zamka, dlatego nie wiem czy ona sie chowaja. pozostaje mi rozwiercic i tyle. bo chyba jak srubokretem to polamie jak mowi hero to juz drugi raz tam nic nie wloze.

tam dochodza trzy kable. czy to jest tak, ze dwa trzeba zmostkowac a trzeci do rozruchu czy jak?
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak, z tego co pamietam to dwa mostkujesz i masz wtedy zaplon, a trzeci przykladasz do masy i odpalasz :-) O ile odbrze pamietam
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

bipi!!
Jesli jeszcze nie wierciles,to mam rade-wloz kluczyk do stacyjki ile sie da,a pozniej w ten kluczyk np.mlotkiem,tylko ostroznie zeby nie zlamac!!
Jak juz wejdzie w swoje miejsce,to stacyjka powinna dac sie przekrecic,a blokada puscic. U mnie poskutkowalo- POWODZENIA!!!
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

za pozno. rozwalilem tam troche, ale wyjalem ta stacyjke. to nie jest takie proste z tymi kablami. teraz musze polowac na nowa. czy nowa tez jest z tymi kablami? jaki jest koszt nowej?

tak przy okazji jakby ktos wiedzial jak mozna bylo ten problem rozwiazac inaczej to bylbym ciekawy.
bipi.205.pl
Dan

Post autor: Dan »

odkręć kostkę od stacyjki i nie musisz sie z kablami bawić wystarczy tylko srubokręt i nim będziesz mógł odpalać przekręcając to ustrojstwo w srodku koszt samej stacyjki jest nizszy niż z tą kostką więc jej nie uszkodz..
ODPOWIEDZ