Popatrz na wyniki:
Sezon 2000:
Klasa N2: - Maciej Woner (Peugeot 205 GTI) uzyskuje dobre rezultaty w swojej klasie, ustepujac jedynie Sebastianowi Fryczowi w Saxo VTS.
Sezon 2003:
Klasa A6: Wieslaw Bak - 2 miejsce na koniec sezonu (Peugeot 205 GTI) - ustepuje tylko Skodzie Felicji Kit-Car
Sezon 2004:
Rajd Mazowiecki - Debiutuje Lukasz Siekierka - Peugeot 205 1.6 GTI w klasie N2 (Tydzien przed rajdem na hamowni wychodzi 96koni) - Lukasz jedzie na seryjnych oponach Bridgestone Potenza RE720 - zajmuje doskonale 3 miejsce w klasie!! Na z tego co pamietam okolo 15 czy 16 samochodow. Dobre czasy kreci takze na innych rajdach w tym sezonie.
Sezon 2000:
Janusz Jania: Peugeot 205 1.3 Rallye startuje w klasie H1600 na Gorze Sw.Anny - kreci czas 2:07 (dla porownania, w tym roku Peugeot 206 1.6 !! krecil czas 2:11), a Honda Civic CRX tez H-grupowa 200konna kreci czasy 2:05 na odcinku 3750metrow.
Sezon 2003:
Roman Baran - Peugeot 205 1.6 GTI przygotowany w grupie H zdobywa vice mistrzostwo polski w GSMP
Sezon 2004:
Roman Baran pewnie podaza do zdobycia tytulu mistrza polski
Sam uwazam, ze Peugeot 205 GTI moze byc bardzo dobra bronia w pucharze PZM! W grupie N przemawia za nim zdecydowanie bardzo niska waga wynoszaca zaledwie 760KG! W grupie A natomiast przegrywa ze 106 i Saxo tylko tym ze ma silnik 8 a nie 16 zaworowy, ale pomimotego w wersji sryjnej ma jedynie 5 koni mniej! Ale za to jest niecolepiej wywazony! Posiada inny rozstaw kol, i zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 106 i Saxo (oba te samochody sa diabelnie nerwowe).
Tak wiec nie przkreslalbym odrazu 205, tymbardziej ze za 30tysiecy mozna zbudowac naprawde super 205, z topowym silnikiem, ze szpera, krotka skrzynia, dobrymi hamulcami, natomast jezeli chodzi o 106 to za 30tysiecy mozemy kupic co najwyzej dobra Nke.
Co do LPG - nie mozesz miec w PPZM!! Co z tego ze usuniesz butle! W silniku nie mozna dokonywac zadnych modyfikacji nieprzewidzianych regulaminem grupy A i N, a tymbardziej nie mozna wybiegac poza homologacje. W regulaminie wyraznie napisane jest ze wszystkie modyfikacjie nie uwzglednione w regulaminie sa surowo zabronione, a o instalacji LPG, Mixerach i innych takich nie ma ani slowa. Wiec to nie jest tak hop siup.
Pisze to nie dlatego aby ci cos udowodnic, czy ci dogrysc. Bron boze!! Nie o to mi chodzi, chodzi mi o to, aby cie ustrzec przed ewentualnymi bledami wynikajacymi z braku wiedzy, czy tez niedoczytania jednego z regulaminow badz zalacznikow.
Nie znam twoich planow, nie wiem czy zamierzasz gdzies wyzej startowac czy nie, ale zawsze wychodzilem z zalozenia, ze wszystko trzeba robic z glowa, i kazda modyfikacja w samochodzie powinna byc przemyslana pod wzgledem przyszlego przygotowania samochodu do sportu.
Instalacja goazowa potrzebe informacje!!!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Abym nie zostal zle zrozumiany!!
Oczywiscie Peugeot 106 czy Saxo VTS zawsze bedzie szybsze od peugeota 205!!
Jednakze koszt budowy tak szybkiego 106 czy Saxo przekroczy 3krotnie koszt przygotowania bardzo szybkiej 205 GTI.
Tak wiec uwazam poprostu ze lepszym rozwazaniem jest wlozenie mniejszych pienidzy w 205 i zbudowanie badz co badz konkurencyjnego samochodu, a reszte kasy przeznaczy na wlasne starty, niz wladowac wszystko 106 i pojechac jeden rajd.
Oczywiscie Peugeot 106 czy Saxo VTS zawsze bedzie szybsze od peugeota 205!!
Jednakze koszt budowy tak szybkiego 106 czy Saxo przekroczy 3krotnie koszt przygotowania bardzo szybkiej 205 GTI.
Tak wiec uwazam poprostu ze lepszym rozwazaniem jest wlozenie mniejszych pienidzy w 205 i zbudowanie badz co badz konkurencyjnego samochodu, a reszte kasy przeznaczy na wlasne starty, niz wladowac wszystko 106 i pojechac jeden rajd.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora