Rozważania na temat tylnej belki
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
tak ale silentblokow jest 4 sztuki
Mowimy o tym samym ?
Mowimy o tym samym ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No dokladnie o te wlasnie gumy mi chodzi.
To wlasnie sa silentbloki, oprocz nich sa jeszcze dwa gumowe klocki, ale one sa mniej wazne.
To wlasnie sa silentbloki, oprocz nich sa jeszcze dwa gumowe klocki, ale one sa mniej wazne.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
A ma ktos jakies wymiary tych elementow zamiast lozysk?Ja mam jaki taki dostep na firmie do ertalonu i mosiadzu, no i tokarz+tokarka stoi wiec moze tez bym sobie zrobil cusik takiego.A jakby ktos mial przednia maske na zbyciu za dobra kase to wezme bo przed chwilko poleciala mi na szybke i zlamala sie w polowie:(
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
No i mały zong, a nikt nie powiedział
Jak ktoś chce robic te kalamitki to radzę robic wiercenie, gwintowanie jak wszystko jest na wierzchu, rozmontowane, bo ja wierciłem jak bela po remoncie siedziała w aucie.
Wiercenie proste, ale zaraz za belą jest czop i nie sposób go chociaż troche nie przejechać wiertłem.
Ten znajdujący sie zaraz za rurą czop w praktyce uniemożliwia poprawne nagwintowanie dziury bo ni ma miejsca.
Sam gwint w tej gwintownicy ma jakies 2-3cm długości a na tyle nie da się jej włozyć, bo czop blokuje. W efekcie zjechałem gwint (z jednej strony bo z drugiej juz nie ruszałem), kalamitka za bardzo nie chciała sie włożyć to dowaliłem młotkiem . Tymczasowo trzyma sie i przynajmniej piach nie sypie sie do środka, chodź nie wiem czy ta kalamitka jeszcze działa.
Myśle zrobić tak:
Wywalić ta kalamitkę, z drugiej strony wywiercić sobie otwór.
Wcześniej załatwić dwie tulejki np 2cm długości w środku nagwintowane na 9mm.Tulejeczki dospawa sie do rury z otworem i wkręci kalamitkę.
Ewentualnie zrobić to na jakimś dobrym kleju epoksydowym np. DISTAL.
Ktoś wie czy na tym distalu będzie sie trzymać dobrze, a smar mu nic nie zrobi ? Może inne pomysły ?
Jak ktoś chce robic te kalamitki to radzę robic wiercenie, gwintowanie jak wszystko jest na wierzchu, rozmontowane, bo ja wierciłem jak bela po remoncie siedziała w aucie.
Wiercenie proste, ale zaraz za belą jest czop i nie sposób go chociaż troche nie przejechać wiertłem.
Ten znajdujący sie zaraz za rurą czop w praktyce uniemożliwia poprawne nagwintowanie dziury bo ni ma miejsca.
Sam gwint w tej gwintownicy ma jakies 2-3cm długości a na tyle nie da się jej włozyć, bo czop blokuje. W efekcie zjechałem gwint (z jednej strony bo z drugiej juz nie ruszałem), kalamitka za bardzo nie chciała sie włożyć to dowaliłem młotkiem . Tymczasowo trzyma sie i przynajmniej piach nie sypie sie do środka, chodź nie wiem czy ta kalamitka jeszcze działa.
Myśle zrobić tak:
Wywalić ta kalamitkę, z drugiej strony wywiercić sobie otwór.
Wcześniej załatwić dwie tulejki np 2cm długości w środku nagwintowane na 9mm.Tulejeczki dospawa sie do rury z otworem i wkręci kalamitkę.
Ewentualnie zrobić to na jakimś dobrym kleju epoksydowym np. DISTAL.
Ktoś wie czy na tym distalu będzie sie trzymać dobrze, a smar mu nic nie zrobi ? Może inne pomysły ?
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a można to zrobić 100-razy prościej bez wiercenia
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
niestety dane z głowy <gdzieś zapisałem ale mi kartke wcieło>, srednica wewnętrzna 47 mm, zewnętrzna 52. jak masz dostęp do tokarki to zrób troche, ja bym sie skusił, bo to jedyne trwałe rozwiazanie, pozdro!!smug pisze:A ma ktos jakies wymiary tych elementow zamiast lozysk?Ja mam jaki taki dostep na firmie do ertalonu i mosiadzu, no i tokarz+tokarka stoi wiec moze tez bym sobie zrobil cusik takiego.
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Troszke za pozno bo juz zrobilem 1tys km na tym ertalonie i narazie jest ok.Tylko ze ja belke mialem tak wytarta ze nawet jej nie ruszalem i wbilem te tulejki na prasie,potem toczenie czopa bo byl lekko skorodowany.Dopasowalem srednice przy pomocy rozwiertaka nastawnego gdyz zrobilo sie z tych tulejek jajo;wsadzilem do srodka puszke smaru i zobaczymy na jak dlugo bedzie.niestety dane z głowy <gdzieś zapisałem ale mi kartke wcieło>, srednica wewnętrzna 47 mm, zewnętrzna 52. jak masz dostęp do tokarki to zrób troche, ja bym sie skusił, bo to jedyne trwałe rozwiazanie, pozdro!!