Kaktus...na jakich zrodlach sie opierasz mowiac tak?Kaktus pisze:Hej!
Wbrew wszelkim regula, przedni naped dociaza sie z przodu! Idealnie jest miec jak najwiecej ciezaru nad osia napedzajaca!!
Dobrze wywazona OSKA to taka OSKA ktora ma jak najwiecej ciezaru z przodu, i jak najmniej z tylu!
Wywazenie 50/50 jest idealne dla samochodow 4x4 .. ale w OSCE sie wogole nie sprawdza! Oska taka prowadzi sie fatalnie.
Balast w osce najlepiej jest wladowac jak najblizej przodu sie da. I warto miec tyl ciut wyzej od przodu!
Oczywiscie rozmawiamy o jezdzie po zakretach, niejednokrotnie wyboistych...prawda?
Bo to co mowisz to wyglada na cos zupelnie odwrotnego od tego co ja odczulem (mialem podniesiony dosyc tyl, obnizylem na maxa - poprawilo sie w zakrecie, nie mial juz tendencji do poslizgiu, bez narowistosci,neutralny), a takze inni - koles ktory wstawil v6 z XMa narzekal ze mu strasznie sie auto w lukach sie prowadzi...
W wielu rajdach w przypadku osiek z lekkim tylem kierowcy skarza sie na tyl, ktory zyje wlasnym zyciem...