Strona 3 z 3

: 09 paź czw, 2003 11:36 am
autor: Mav309
majpio pisze:to czego mój dziad gr 89 rok ma kata?słyszałem że na szwajcarie szły już przed 90 rokiem auta z katem
Nie wiem, moze w ramach eksportowych wersji zakladano katalizator...

: 09 paź czw, 2003 11:41 am
autor: majpio
mav silnik pracuej raczej normalnie nie dłąwi się a obroty skaczą jeżeli chodzi o to sterowanie przepustnicą to jak to sprawdzić?z góry dzieki za odpowiedzi

: 09 paź czw, 2003 11:44 am
autor: majpio
Nie wiem, moze w ramach eksportowych wersji zakladano katalizator...


czyli we francji szły auta bez kata a exportowe mogły mieć kata to wielce realne czytałem własnie że na szwajcarie a stamtą jest moje auto szły zmodyfikowane wersje silnikowe

: 09 paź czw, 2003 12:08 pm
autor: Mav309
majpio pisze:mav silnik pracuej raczej normalnie nie dłąwi się a obroty skaczą jeżeli chodzi o to sterowanie przepustnicą to jak to sprawdzić?z góry dzieki za odpowiedzi

CIezko mi cos doradzic...przeczyscic silniczek krokowy (jesli takowy jest)sproboj ustalic troszeczke inne (wyzsze) obroty biegu jalowego...

: 09 paź czw, 2003 12:10 pm
autor: majpio
mav bede próbował a jak chgodzi octen silniczek to smiało moge to zrobić sam?

: 09 paź czw, 2003 12:14 pm
autor: Mav309
majpio pisze:mav bede próbował a jak chgodzi octen silniczek to smiało moge to zrobić sam?
Gdzies poszukam jak to ktos w hondzie robil..

: 09 paź czw, 2003 12:16 pm
autor: majpio
dzieki za podpowiedzi

: 09 paź czw, 2003 12:23 pm
autor: Mav309
majpio pisze:dzieki za podpowiedzi
znalazlem...

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/wolne_obr.htm

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/IAC.htm

http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/ ... czenie.htm

Wiem ze honda, ale sa rzeczowo i praktycznie opisane sprawy - wiedzy i praktyki nigdy za malo! :D

: 09 paź czw, 2003 12:47 pm
autor: majpio
coś pomodze jak znajde chwile czasu jeszcze raz dzięki za fatyge

: 09 paź czw, 2003 3:33 pm
autor: Marshal
Mav309 pisze: Z tego co mi wiadomo to ani gr ani gl, gt/xs nie posiadaly katalizatorow
Moj XS z 1990 roku ma katalizator.

: 09 paź czw, 2003 4:29 pm
autor: WF33912
No, niezły ten poradnik dla Hondy. Może ktoś by zrobił coś takiego dla 205-tki? U mnie też obroty falują od 900 do 1600 (1.6 GTI). Teoria o tym, że to przepustnica lub zaworek sterujący wolnymi obrotami wydaje sie całkiem sensowna. Ale pewnie zakres czynności związany z czyszczeniem tych elementów w Pugu jest zupełnie inny niż w Hondzie. Może Etzold w swojej książce coś o tym pisze?