strumiennica i filtr sportowy wiecej mocy?
2 qmpli
Matiz -mial -jedynym efektem bylo to, ze glosniej chodzi (strumienica w miejscu kata) -zadnego innego efektu -wywalil
Tipo 1.4 -Kupil, bo mial "fajniej" chodzic -efekt : pierdzi rasowo na wysokich obrotach i subiektywne odczucie spowodowane rykiem, ze jedziesz szybciej (w tipo jest tez stozek -troszke podnosi moment na wysokich obrotach)
Matiz -mial -jedynym efektem bylo to, ze glosniej chodzi (strumienica w miejscu kata) -zadnego innego efektu -wywalil
Tipo 1.4 -Kupil, bo mial "fajniej" chodzic -efekt : pierdzi rasowo na wysokich obrotach i subiektywne odczucie spowodowane rykiem, ze jedziesz szybciej (w tipo jest tez stozek -troszke podnosi moment na wysokich obrotach)
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
wiesz... z psychologicznego punktu widzenia to strumienica za 500 zł + tłumik za 1200 dają duuży przyrost mocy jak cokolwiek grzebniesz w silniku, to bedziesz ten przyrost mocy czuł
prosta sprawa... przejedź sie na hamownie, potem przejedź się tam z zamontowanym stożkiem i bedziesz wiedział...
ja sam kiedyś podkęciłem w leżaku jakąś nic nie znaczącą śrubkę przy taim ustrojstwie które pomaga obrotom nie spadać podczas zmiany biegów /było i tak odłączone / i poczułem wzrost mocy, ale i spalania, bo tak bardzo człowiek chce żeby ta moc wzrosła, że mocniej gaz ciśnie... poza tym spece...powiedzcie... jaką róznice mocy jesteście w stanie wyczuć... 5%?? zmierzycie to na czasie do 100?? bo ja sam nie wiem...
prosta sprawa... przejedź sie na hamownie, potem przejedź się tam z zamontowanym stożkiem i bedziesz wiedział...
ja sam kiedyś podkęciłem w leżaku jakąś nic nie znaczącą śrubkę przy taim ustrojstwie które pomaga obrotom nie spadać podczas zmiany biegów /było i tak odłączone / i poczułem wzrost mocy, ale i spalania, bo tak bardzo człowiek chce żeby ta moc wzrosła, że mocniej gaz ciśnie... poza tym spece...powiedzcie... jaką róznice mocy jesteście w stanie wyczuć... 5%?? zmierzycie to na czasie do 100?? bo ja sam nie wiem...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Junior
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Bytomia
205tka - 1361, 75KM - rocznik 93
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1234
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Ja mam stożek, i nie wiem czy przepuszcza więcej śmieci czy nie, czy rozwali mi silnik za 20tys km czy nie, w sumie mało mnie to interesuje bo jeszcze nigdy nikt czegos takiego nie udowodnil.
moje odczucia sa takie:
- jest bardziej elastyczny (nie mowie ze ma 3s mniej do setki, tylko mowie o elastycznosci na poszczegolnych biegach w szerszym zakresie obrotow),
- mniej pali (gazu, nie wiem jak z benzyną) od 0,5-1 litra na 100
-o dziwo dźwięku nie ma (tzn może i jest, ale zagłusza go 85konny gaźnikowy potwór )
I to tyle, nie odradzam, nie polecam, róbta co chceta! Ja nie żałuje i wyrzucać nie będę (najpierw się musi zwrócić )
EDIT: małe przejęzyczenie
moje odczucia sa takie:
- jest bardziej elastyczny (nie mowie ze ma 3s mniej do setki, tylko mowie o elastycznosci na poszczegolnych biegach w szerszym zakresie obrotow),
- mniej pali (gazu, nie wiem jak z benzyną) od 0,5-1 litra na 100
-o dziwo dźwięku nie ma (tzn może i jest, ale zagłusza go 85konny gaźnikowy potwór )
I to tyle, nie odradzam, nie polecam, róbta co chceta! Ja nie żałuje i wyrzucać nie będę (najpierw się musi zwrócić )
EDIT: małe przejęzyczenie
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- lukasss
- Junior
- Posty: 235
- Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
gażetów typu świece kable filtry jest kupe na rynku którymi producenci was kuszą i napełniają kiese waszymi pieniędzmi wciskając kit żę moc o 5% o 10% ehhehe dajcie już spokój jeśli ktoś chce wydech zrobić niech spyta o koszta przeróbki z potwierdzeniem an chamowni zrobione profesjonalnie jak do sportu to zobaczy ile to kosztuje takze nie pierr... już o strumienicach po 200zł które to mocy wam dodadząąą bo juz mnie to nawet śmieszyc pzrestało :/
no ale jak ktoś pod dicho jedzie a z środka słychać głośne ups! ups!
to nic lepszego jak świecący stożek i strumienica co by to przed chłopakami pochwalic sie co to ja nie mam hoho no i laski zarywac najlepi na śietlówke pod autem ehhehe ,czołem.
no ale jak ktoś pod dicho jedzie a z środka słychać głośne ups! ups!
to nic lepszego jak świecący stożek i strumienica co by to przed chłopakami pochwalic sie co to ja nie mam hoho no i laski zarywac najlepi na śietlówke pod autem ehhehe ,czołem.
Ostatnio zmieniony 05 lut ndz, 2006 8:47 pm przez lukasss, łącznie zmieniany 1 raz.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak miałem stożek w maluchu a jest to samochód, w którym odczuwa się każdą modyfikację i było lepiej tzn. lżej mu było wyżej się kręcić. Następnie miałem wkładkę KD w CCS i poza trochę innym dźwiękiem i przyśpieszonym zużyciem cylindrów nic innego nie zauważyłem. Trzeba wziąć pod uwagę, że samochody gaźnikowe najlepiej jeżdżą w ogóle bez filtra nawet jeżeli zasysają ciepłe powietrze, w samochodach z wtryskiem jest już inaczej.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt: