Strona 3 z 3
: 05 lut ndz, 2006 4:51 pm
autor: Banita
2 qmpli
Matiz -mial -jedynym efektem bylo to, ze glosniej chodzi (strumienica w miejscu kata) -zadnego innego efektu -wywalil
Tipo 1.4 -Kupil, bo mial "fajniej" chodzic -efekt : pierdzi rasowo na wysokich obrotach i subiektywne odczucie spowodowane rykiem, ze jedziesz szybciej (w tipo jest tez stozek -troszke podnosi moment na wysokich obrotach)
: 05 lut ndz, 2006 4:51 pm
autor: woocash
wiesz... z psychologicznego punktu widzenia to strumienica za 500 zł + tłumik za 1200 dają duuży przyrost mocy
jak cokolwiek grzebniesz w silniku, to bedziesz ten przyrost mocy czuł
prosta sprawa... przejedź sie na hamownie, potem przejedź się tam z zamontowanym stożkiem i bedziesz wiedział...
ja sam kiedyś podkęciłem w leżaku jakąś nic nie znaczącą śrubkę przy taim ustrojstwie które pomaga obrotom nie spadać podczas zmiany biegów /było i tak odłączone
/ i poczułem wzrost mocy, ale i spalania, bo tak bardzo człowiek chce żeby ta moc wzrosła, że mocniej gaz ciśnie... poza tym spece...powiedzcie... jaką róznice mocy jesteście w stanie wyczuć... 5%?? zmierzycie to na czasie do 100?? bo ja sam nie wiem...
: 05 lut ndz, 2006 5:07 pm
autor: Lord_DRED
znalazlem ciekawy art o strumiennicach - warto przeczytac
http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/3
: 05 lut ndz, 2006 6:33 pm
autor: Banita
Skupmy sie na tym, czy cos to da twojemu garrosikowi.
Otoz moim zdaniem nie -chyba, ze planujesz cos wiecej (porting, walek, kolektor rurowy)
: 05 lut ndz, 2006 6:36 pm
autor: Rychu
Ja mam stożek, i nie wiem czy przepuszcza więcej śmieci czy nie, czy rozwali mi silnik za 20tys km czy nie, w sumie mało mnie to interesuje bo jeszcze nigdy nikt czegos takiego nie udowodnil.
moje odczucia sa takie:
- jest bardziej elastyczny (nie mowie ze ma 3s mniej do setki, tylko mowie o elastycznosci na poszczegolnych biegach w szerszym zakresie obrotow),
- mniej pali (gazu, nie wiem jak z benzyną) od 0,5-1 litra na 100
-o dziwo dźwięku nie ma (tzn może i jest, ale zagłusza go 85konny gaźnikowy potwór
)
I to tyle, nie odradzam, nie polecam, róbta co chceta! Ja nie żałuje i wyrzucać nie będę (najpierw się musi zwrócić
)
EDIT: małe przejęzyczenie
: 05 lut ndz, 2006 8:29 pm
autor: lukasss
gażetów typu świece kable filtry jest kupe na rynku którymi producenci was kuszą i napełniają kiese waszymi pieniędzmi wciskając kit żę moc o 5% o 10% ehhehe dajcie już spokój jeśli ktoś chce wydech zrobić niech spyta o koszta przeróbki z potwierdzeniem an chamowni zrobione profesjonalnie jak do sportu to zobaczy ile to kosztuje takze nie pierr... już o strumienicach po 200zł które to mocy wam dodadząąą bo juz mnie to nawet śmieszyc pzrestało :/
no ale jak ktoś pod dicho jedzie a z środka słychać głośne ups! ups!
to nic lepszego jak świecący stożek i strumienica co by to przed chłopakami pochwalic sie co to ja nie mam hoho no i laski zarywac najlepi na śietlówke pod autem ehhehe ,czołem.
: 05 lut ndz, 2006 8:38 pm
autor: sekator
tak miałem stożek w maluchu a jest to samochód, w którym odczuwa się każdą modyfikację i było lepiej tzn. lżej mu było wyżej się kręcić. Następnie miałem wkładkę KD w CCS i poza trochę innym dźwiękiem i przyśpieszonym zużyciem cylindrów nic innego nie zauważyłem. Trzeba wziąć pod uwagę, że samochody gaźnikowe najlepiej jeżdżą w ogóle bez filtra nawet jeżeli zasysają ciepłe powietrze, w samochodach z wtryskiem jest już inaczej.
: 05 lut ndz, 2006 8:56 pm
autor: woocash
mam wrażenie że ten temat to typowy flejm z list dyskusyjnych
takie małe trollowanie
bo ten temat juz milion razy był... i zawsze to samo w sumie..
: 05 lut ndz, 2006 9:10 pm
autor: Michal gti
Ja mam założony stożek w GTi, z przodu za lampą. U mnie to coś dało, przy zmienionym wydechu i paru drobnych zabiegach.
: 06 lut pn, 2006 1:42 pm
autor: blaszka
: 06 lut pn, 2006 5:01 pm
autor: Banita
blaszka pisze:poczytajcie sobie o profesjonalnym tuningu[...] bedziecie sie inaczej wypowiadac niz takie bzdury opowiadac
Starczy??
: 06 lut pn, 2006 5:08 pm
autor: blaszka
the end