PO HAMOWANIU - mała moc

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Inna kwestia!

Hamowal ktos z Was kiedys swoje GTI? Ile hamownia pokazala??
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
driver_

Post autor: driver_ »

Jak peklem pierscienie na 2 garach to pokazal 75 ps i 156Nm. 8)7
Adi205

Post autor: Adi205 »

taki moment wieli ??


Michał pochwal się ile ten twój Git miał kuców?? :roll:
Ostatnio zmieniony 19 lut ndz, 2006 10:34 pm przez Adi205, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A ty masz 205 1.9 GTI ??

To mocy malo ale moment calkiem.

Zapodaj moze jakies wykresy z hamowania 205 GTI
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
driver_

Post autor: driver_ »

tak, mialem 205 gti, poszukam wykresow moze gdzies jeszcze bede mial.
Ale moje 1,9 GTI poszlo do krainy wiesznie swiezych limonek...

Teraz zmieniam silnik i przy okazji remontuje bude, moze sie niedlugo uda wyjechac potworem.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Kaktus pisze:
Bo karnijcie sie pugiem z odjetym jednym garem, wykreccie swiece... i niby bedzie 97,5km ... a zaloze sie ze Garros ktory ma mniej koni, was objedzie... poniewaz te "rzekome" konie beda musialy jeszcze pokonac opory tego 3 gara.
Z odlaczonym jednym wtryskiem -czyli jeszcze jest pusta kompresja na jednym garze idzie jak 1.4 XS (75 km)

swoja droga ja na kazdym garku mam 11 bar i nie sadze, ze sa az takie straty( 405 mi16 lykam na lekko ze sporym zapasem)
Adi205

Post autor: Adi205 »

wiesz że ja czekam tu na Ciebie :D
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Wiem -juz nie dlugo :mrgreen:
driver_

Post autor: driver_ »

Chcialem dodać ze ciśnienie sprażania jest też funkcja czasów rozrządu (bardzo skomplikowana zaleznosc, Kaktus napewno to potwierdzi).
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Moj git, jak był zalany ( AFR jak w turbo :lol: ) miał 123.9KM @ 6146rpm i 156.7Nm @ 3294rpm :)
Tak było, jak się przytkał odpływ z listwy :? i dodatkowo go strasznie zalewało przy ok. 4000rpm, az się dławił.
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

łoł - faktycznie - jak mi dowali na mocno splanowanej głowicy wałkiem otwartym duuuużo dłużej to mi 98 oktanów nie starczy :shock:
Zresztą - za 2 tygodnie będę wiedział (mam nadzieję :) ) i jeśli już hamownia opolska odpali to będę mógł zapodać wykres, później zweryfikujemy i porównamy w projectxs i będzie wiadomo jaką wiarygodność ma hamownia jedna z drugą
driver_

Post autor: driver_ »

najwieksza wiarygodność ma hamownia obciązeniowa silnikowa. Nasza hamownia nie jest hamownia najwyzszej jakosci (mala inercja rolek) jednakze porownujac wyniki naszej hamownii a wynikami obciazeniowki Daniela z TTC, to auta do 200koni maja wrecz identyczne wyniki.

Aha im dluzszy walek tym niższe cisnienie sprezania...
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

tyle dobrego - na 98 będzie jeździł :)
podejrzewam, że w Opolu hamownia też będzie prosta inercyjna, więc przesadnej dokładności się nie spodziewam, chcę tylko wiedzieć na czym stoję :)
driver_

Post autor: driver_ »

lepsza nawet marna hamownia niz jej brak :)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hmm.. ile wogóle kosztuje taka przyjemność na hamowni ?? czy są zniżki za hurtowe odwiedziny ?? :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ