Ile oleju powinno się wlewać do mi16?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hehe... no tak, to niech jeszcze sprawdzi na jedynce :P i dwójce :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fox »

Ok, jak tylko będę miał okazję to sprawdzę. Nie wiem na ile to będzie dokładne bo stoper mam tylko w zegarku na ręce, ale postaram się. Dla porównania mogę zmierzyć teraz i za miesiąc jak już będę miał przestrojony komputer pod mi16. Co do kosztów to oczywiście okazały się 2 razy większe niż pierwotnie sądziłem,ale to chyba standard.
Oprócz silnika, który kupiłem okazyjnie za 1500 trzeba było wymienić przełożenia w skrzyni - 150zł, do tego wymiana w niej simmeringów - 150, oraz łapy z tymi żółtymi plasticzkami (plasticzki się oczywiście oba od razu ułamały i trzeba było pozostać przy starych - co za jakość). Nowa chłodnica od BX'a - żeby się zmieściła z większym kolektorem - 410zł. Kopułka, palec - 130, kable 140, świece 60. Nowe cięgna do skrzyni , nowy olej do skrzyni plus bańka mineralnego na pierwszy rozruch i kolejna po 100km już półsyntetyka na pierwszy 1000 i nastepna już syntetyka do normalnej jazdy. Sprzęgło chyba ze 300, stożek K&N bo standardowy się nie mieści - 330zł. Rura łacząca kolektor z przepływka - 150zł. Uszczelki - pod miskę olejową, na magistralę olejową, pod głowicę- ok150 chyba. Nowy pasek rozrządu, pompa wody, rolki napinające - 400 Nowe poduszki pod silnik - z 80zł. Uzbierało się tego prawie 5tys. Głównie też dlatego że kupiłem niepotrzebnie kompa, wiązkę i przepływką od mi16 za 600zł a w ogóle tego nie wykorzystałem a teraz nie mogę sprzedać. Kolektor spalinowy od 306 S16 musiałem kupić żeby się zmieścił w 205. Jak na złość wtedy nikt nie chciał takiego sprzedać i w końcu musiałem 300zł zapłacić, a teraz widzę że jak się wystawia taki za 150 to chętnych nie ma...
Część kosztów się teraz zwraca, wraz ze starymi rzeczami które powoli sprzedaję. Silnik już poszedł, sprzęgło... Myślę że tysiąc mi się wróci więc koszt swapa wyjedzie tak około 4.
ODPOWIEDZ