z tego co kiedys mi mowil mechanik z serwisu peugeota to taki pug od nowosci jak jest nalezycie eksploatowany (oleje itp. ) to powinien zrobic bez zadnej naprawy 400tys
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
DO NAS NA SERWIS PRZYJEZDZA AX (1,1) MA 350TYS I MA ROBIONE PRZEGLADY CO 15000 I MIAŁ TYLKO WYMINIANE TE CZESCI CO MAJA PRAWO SIE ZUZYĆ CZYLI KLOCKI TARCZE ITP CZESCI OD ZAWIESZENIA
Ostatnio zmieniony 13 wrz wt, 2005 12:51 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
ja dobijam do 270k i nie powiem zeby branie oleju bylo normalne, bo na 10k (co 10k wymieniam olej) bierze 0.0 litra... sprawdzam co tysiac, czasem co dwa...
hheeh xu9jaz 88r okolo 400 bo nie wierze temu co jest na liczniku, olej chla jak bum spod sklepu no i ruszaja sie tuleje cylindryczne co za tym idzie wybijaja mi uszczelke pod glowica co za tym idzie spalanie plynu no ale tez gaz do podlogi i narazie jeszzce wymiata ale juz niedlugo remoncik