Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Zobacze co mi powiedzą w zakładzie. Ten przepływomierz, który mam teraz zamontowany chodził w czerwonym gti i było wsszystko git.
W sumie moge zamienić na mój stary, może będzie jakaś różnica.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

a ja panowie pokrecilem to tu to tam w przepustnicy i jest git obroty nie spadaja tak gwaltownie i stoja tak na 900 i nawet jak jade i zmieniam bieg to nie ma szarpniecia a wczesniej bylo no ale spalanie to mam h..... nigdy nie jezdzilem na paliwie a teraz postanowilem pojezdzic to wyszlo mi 13l/100
invictus

Post autor: invictus »

tomb pisze:Macie racje ale:
jak zamkniecie całkowicie przepustnicę to klapka przepływki na chwilę wejdzie w położenie całkowicie zmknięte i silnik się nie podniesie. możecie zrobić taki eksperyment przy pracy na biegu jałowym ustawiając plapkę przepływki w położenie zamknięte dosłownie na jeden impuls i zgaśnie na mur beton.
Otworzysz i tez zgasnie na mur beton :)
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

I owszem, chodziło mi tylko że przy całkowitym zamknięciu przepustnicy na chwillę, obejściowy kanał nie wystarcza ze wzgledu na dynamikę i zamyka całkowicie przepływkę na ułamek sekundy a to wystarcza że się nie podniesie silnik.

Jak mu w druga strone zadasz to go zalejesz i też zgaśnie.....

chciałem tylko chłopakom pomóc... :W

Tomek
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Rozumiem o co wam chodzi, ale regulacja obrotów mi nie pomogła. Moze jutro skocze na regulacje mieszanki.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
invictus

Post autor: invictus »

tomb pisze:I owszem, chodziło mi tylko że przy całkowitym zamknięciu przepustnicy na chwillę, obejściowy kanał nie wystarcza ze wzgledu na dynamikę i zamyka całkowicie przepływkę na ułamek sekundy a to wystarcza że się nie podniesie silnik.

Jak mu w druga strone zadasz to go zalejesz i też zgaśnie.....

chciałem tylko chłopakom pomóc... :W

Tomek
Moze i masz racje -sprobowac nie zawadzi, ale sprawdze w dzien u siebie i zoabaczy czy jest minimalnie uchylona
DaKID
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznan

Post autor: DaKID »

a moze zmieniles akumulator na mocniejszy?
to z tego co mi mowil elektryk w takim wypadku po wlaczeniu swiatel dzieja sie tego rodzaju cuda
invictus

Post autor: invictus »

zmien elektryka 8)
DaKID
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznan

Post autor: DaKID »

nie bo chodzi o to ze alternator czy co to tam jest nie jest w stanie doladowac i to ma wplyw na cala reszte jesli chodzi o prace silnika to tak jak na rozladowanym akumulatorze nie odpalisz i tu sie dzieje podobnie- moj kumpel z roboty mial to przy golfie zmienil i skonczyly sie problemy ze spadkiem obrotow-a ja go sam wysmialem jak slyszalem o zmianie akula
invictus

Post autor: invictus »

to jest gti tam alternator ma kolo 45A, wiec aku mozesz wlozyc spokojnie 80Ah a taki chyba nawet fizycznie sie nie zmiesci
DaKID
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznan

Post autor: DaKID »

no i znowu ze siebie robie idiote- w dobrej wierze-ja niewiem on mial za to golfa 2 gti
invictus

Post autor: invictus »

spoko -kazda sugestia jest dobra :)
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Już nie gaśnie- pokręciłem wstępnie skłądem i jest ok. Teraz czas na konkretną regulacje....
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Mi zaczął padać alternator i faktycznie, przy włączonych światłach obroty strasznie falują, silnik czasami nawet zgaśnie.
invictus

Post autor: invictus »

no bo po prostu pradu bylo za malo, a na za duzym aku tego problemu by nie bylo (w takiej postaci) :)
ODPOWIEDZ