Strona 1 z 2
Czego kapie :)
: 16 gru sob, 2006 6:05 pm
autor: chainsaw
Dziś jak brałem fure zauważyłem jakaś plame na płytkach,okazało się że cusik zaczeło kapac nie wiem czy to pompa wodna,i dokładnie z kad kapie bo nie miałem jak tego sprawdzic,wkazdym bądz razie kapie stad
[img]
[img]http://img257.imageshack.us/img257/4887/beztytu322uwg8.th.jpg[/img][/img]
Może poradzicie co sprawdzic,ewentualnie gdzie ten wyciek moze byc
: 16 gru sob, 2006 9:40 pm
autor: TO-MI
ale co kapie bo to dość ważne olej czy płyn
: 16 gru sob, 2006 11:57 pm
autor: chainsaw
Zapomniałem dopisac płyn kap,kap,kap,kapie
: 17 gru ndz, 2006 12:06 am
autor: TO-MI
jak płyn to pewnie z węża gdzieś tam polewa pompa też może być ale najpierw sprawdz opaski na wężach albo wąż sparciał i popuszcza bezczelny
: 17 gru ndz, 2006 9:06 am
autor: b182
Kawał chama z tego wężą.
: 17 gru ndz, 2006 5:38 pm
autor: chainsaw
Sprawdze dziada, w sumie możliwe bo zaklładałem niedawno nowe opaski na waż jak zalewałem chłodnice
Dodano po 3 godzinach 41 minutach:
Chyba pompa wodna sobie popusciła,ile gdzies kosztuje nowa bądz używana,nie widziałem na allegro żadnej.
Mam jeszcze jedno pytanko po odpaleniu silnika na zimno trzyma wysokie obroty przez jakies 5,6 minut,jak sie nagrzeje to obroty spadaja i jest dużo ciszej.Co go tak trzyma ?
silnik 1.1
: 17 gru ndz, 2006 6:18 pm
autor: moralez
po1) nie wymieniaj pompy tylko oring miedzy pompa a blokiem silnika koszt banalny wymiary ma aule bo mu podawalem
jakby co to jutro je tu jeszcze raz podam
po2) silnik krokowy
: 17 gru ndz, 2006 6:49 pm
autor: chainsaw
Jak możesz to napisz te wymiary jeszcze raz,a tak spytam nie śmiało co to jest oring ?
A co do krokowego to dla tego,że padł,czy coś mu innego dolega
: 17 gru ndz, 2006 7:04 pm
autor: moralez
oring to taki gumowy pierscien ktory sluzy do uszczelniania roznych polaczen.
jesli chodzi o krokowy to krokowy moze tylko trzymac przepustnice a przyczyna moze byc gdzie indziej. Przyczyn moze byc wiele, poczytaj troche w starych tematach.
: 18 gru pn, 2006 8:56 am
autor: aule
Witam
Zapraszam do lektury tematu
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=9734 wszystko opisane łacznie z wymiarami.
Ja w rezultacie kupiłem kilka oringów (koszt jednego ok 2,5zł) delikatnie większego i dwa mniejsze niz ten co mi moralez podał i po odkręceniu pompy przymierzyłem i założyłem najbardzxiej pasujący. Dodam, że grubość założyłem 4 mm dla bezpieczeństwa.
pozdro
: 18 gru pn, 2006 2:28 pm
autor: chainsaw
Dzięki za wszystkie odpowiedzi,dzis pojezdziłem troche ostrzej po mieście jak wogóle się da tym 1.1
i narazie nic nie kapie nie wiedzieć czemu,tak więc jest dobrze ,a jak zaczneie to bede działał.
: 18 gru pn, 2006 4:47 pm
autor: moralez
mul sie ulozyl gdzie trzeba
: 18 gru pn, 2006 6:05 pm
autor: aule
To kapie jak jest zimny silnik
: 18 gru pn, 2006 6:49 pm
autor: moralez
u mnie na cieplo tez kapalo
: 18 gru pn, 2006 8:29 pm
autor: chainsaw
Płyn chłodniczy zwieksza objetość po nagrzaniu
tak z ciekawości