juz chyba sprawdziłem wszystko....
regulator przelutowany, raczej sprawny, pasek nowy, naciągnięty, alternator nie buczy, szczotki przelutowane nowe, kabel dodatkowy do masy ciagnie się aż do akumulatora,
i migocze mi wszystko... (nie jestem pijany ani na dragach ) światła, kontrolki etc...
myślałem ze pasek się ślizga, ale nie.. dzisiaj, w przyplywie bystrości zauważyłem, że migotanie jest takie, ze przygasa raz na sekundę (1 Hz ) auto... tzn silnik pracuje przez to (albo na odwrót) skokowo, tj jak nie wciskam gazu, i się samochód toczy, to w rytm migotania silnik szarpie...
ki... diabeł
moze ktoś z katowic pożyczy na chwilkę alternator
czy to może być wina padniętego aku? (chociaż zapala mi silnik spokojnie...)
PS. na zimnym silniku raczej nie migocze, dopiero jak się wszystko (alternator przecież też) nagrzeje to zaczyna sie disko
kłopot z alternatorem?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
kłopot z alternatorem?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
może dioda w alternatorze o tym nie wspominałeś
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- mareckilublin
- Nowicjusz
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 sty pn, 2006 3:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: lublin
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hmm... no więc tak.
znalazłem w piwnicy swój stary alternator, wyjąłem z nigo diody (całą przystawkę) przelutowałem to tego który mam pod maską, i dupa, diody były w starym padnięte
spowrotem przylutowałem stare diody , dałem ten sam regulator, tak samo podłączyłem kable, i co? i działa
ktoś mi powie dlaczego?
przedtem regulator dawał ok 14,5V, ale było to migotanie (wnioskuje, że także aku się przeładowywał)
teraz daje 14 -14,1V, ale wszystko jest w porząsiu, nic nie migocze, silnik pracuje równiutko, no jest pięknie (ciekawe jak długo )
wniosek z tego taki... alternator ma duże znaczenie dla kultury pracy silnika... i znowu wyszło, że pug żyje własnym życiem.. widocznie sama troska, i żonglowanie alternatorami pod maską mu wystarczyły..
znalazłem w piwnicy swój stary alternator, wyjąłem z nigo diody (całą przystawkę) przelutowałem to tego który mam pod maską, i dupa, diody były w starym padnięte
spowrotem przylutowałem stare diody , dałem ten sam regulator, tak samo podłączyłem kable, i co? i działa
ktoś mi powie dlaczego?
przedtem regulator dawał ok 14,5V, ale było to migotanie (wnioskuje, że także aku się przeładowywał)
teraz daje 14 -14,1V, ale wszystko jest w porząsiu, nic nie migocze, silnik pracuje równiutko, no jest pięknie (ciekawe jak długo )
wniosek z tego taki... alternator ma duże znaczenie dla kultury pracy silnika... i znowu wyszło, że pug żyje własnym życiem.. widocznie sama troska, i żonglowanie alternatorami pod maską mu wystarczyły..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
prawdopodobnie jakiś "zimny lut"
a regulator może dawać do 14,7V i jest ok
a regulator może dawać do 14,7V i jest ok
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207