Strona 1 z 1
: 05 sty pt, 2007 2:05 am
autor: cheatoss
wyglada na juniora z wymienionymi paroma plastikami.
wyjmij te kratki od nawiewu (wyciaga sie, mozesz lekko podwazyc) i zobacz czy otwory ciela fabryka, czy raczej wprawna reka wiertarka czy tez szlifierka =] to sie dowiesz czy byly fabryczne =]
: 05 sty pt, 2007 7:50 am
autor: golas9
witam
wejdz na profil Jot_Jot to zobaczysz jak mozna zmienic juniora....
: 05 sty pt, 2007 5:51 pm
autor: PIT_R
Owszem mialy, i sam sie z takim silnikiem uzeram :/
: 05 sty pt, 2007 6:46 pm
autor: minta
Dokładnie tak jak pisza inni
. Dokupujemy kratki, liczniki, daszki, tunele środkowe, wykladziny, montujemy elektryczne szyby i upiekszamy nasze maszynki.
Według mnie wygląda na juniora
:):)
: 05 sty pt, 2007 9:10 pm
autor: Pagi
kRiH pisze:no az tak bardzo nie chce mojego zmieniac
generalnie moje autko ma jezdzic a nie wygladac
(no nie mowie tutaj o typowych remontach odpadajacych czesci- wrakiem nie chce jezdzic
)
czyli faktycznie wyglada na to ze mam "skladaka"
i jeszcze jedno pytanie, tylko "juniory" mialy takie male silniki 995ccm?
Wystepuje tez silnik 1.1 w juniorach, chyba nawet bardziej popularny.
Tu masz opisy modeli:
http://peugeot205.pl/index.php?modul=opis_modeli moze sobie cos dopasujesz do swojego
: 12 sty pt, 2007 7:03 pm
autor: Potertedbasder5