Strona 1 z 1
Demontaż przekładni kierowniczej w GTi
: 09 sty wt, 2007 9:18 pm
autor: Crazy Life
Witam, czy ktoś z was demontował przekładnie kierowniczą w swoim pugu?? Czy tużo sie trzeba namęczyć aby ją wyciągnąć i wsadzić nową?? Proszę o porady jak to zrobić najszybciej i dobrze. Pozdrawiam i z góry dziękuje.
: 09 sty wt, 2007 9:33 pm
autor: Banita
odkrecasz koncowki drazkow od zwrotnicy, magiel przykrecony jest do sanek 2 srubami i do tego jedna sruba przy kolumnie kierowniczej -razem 5 srub i troche gimnastyki z kanalu
: 09 sty wt, 2007 10:07 pm
autor: Orfister
Z Krzychem rozbieraliśmy ostatnio ze 2 sztuki...najlepiej Krzychaspytac co i jak...
: 10 sty śr, 2007 1:21 am
autor: moralez
jesli masz maglownice z kwadratem na wyjsciu na kolumne to po odkreceniu tych nakretek(koncowke kolumny wychylasz na bok z kwadratu) powinna wyjsc w miejscu gdzie pracuja drazki, jesli masz na wielowpust to musisz jeszcze poluzowac srube z nakretka znajdujaca sie na kolumnie w kabinie bo inaczej nie uda ci sie wysunac kolumny z maglownicy
: 11 sty czw, 2007 11:50 pm
autor: Crazy Life
Mam jeszcze pytanko jaka czy są jakieś różnice miedzy przekładniami w GTi?? może ktoś ma zdjęcia, bo nie chciałbym kupić jakiejś innej. Pozdrawiam
: 12 sty pt, 2007 1:49 am
autor: moralez
roznica moze byc w wejsciu kolumny kierowniczej tzn kwadrat badz wielowpust reszta to samo