Strona 1 z 1
Problem
: 06 maja czw, 2004 2:13 pm
autor: DUŻY
Pojawił mi się kolejny problem. Silnik traci moc do 3000 chodzi normalnie powyżej tych obrotów nie ciągnie jak powinien. W zakresie 4000-5000 jeszcze sie przydławia na chwile. Ma ktoś może pomysł co jest nie tak?
: 06 maja czw, 2004 2:25 pm
autor: bipi
jak tak miałem jak padła mi jedna świeca, ale to powinieneś słyszeć.
: 06 maja czw, 2004 5:08 pm
autor: Kaktus
Duzy - napisz cos wiecej...
Czy silnik przymula, czy moze przerywa... czy wystepuje to zawsze? Przy jakich obrotach, czy jest to regularne?
Opcji jest wiele...
: 06 maja czw, 2004 8:16 pm
autor: Rekin
sprawdź przewody WN i świece to podstawa w takich przypadkach
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
: 06 maja czw, 2004 9:53 pm
autor: DUŻY
No więc tak
Przy ruszaniu na niskich obrotach tak mniej więcej do 1500 dławi się niemiłosiernie można nawet powiedzieć że praktycznie staje jazda bez gazu jest niemożliwa bo inaczej cały czas kanguże:) czasami zdaży mu się zgasnąć. Do 3000 jest właściwie nieźle ale powyżej jest kiepsko. Samochód nie przyspiesza tak jak przyspieszał wcześniej. Czasami zdaży mu się przydłąwić tak w granicach 4000-5000 przay zmianie biegu często zabulgocze. Kopółke z palcem kable WN i świece zmieniałem jakieś 10000 km temu. Oprócz tego mam troszke dziabnięty wydech przed środkowym tłumikiem (zastanawiam się nad wywaleniem tego tłumika i zastąpieniu go rurą, ma ktoś coś takiego? chodzi mi o to żeby niczego nie zepsuć)
: 07 maja pt, 2004 12:48 am
autor: Kaktus
Hej!!!
Na moje oko, to masz problemy z wtryskiem.
Sprawdz czy nie ssie ci lewego powietrza... zdejmij z przeplywomierza te gumowa rure ktora laczy przeplywomierz z filtrem... odpal silnik, i zatkaj szczelnie reka wlot powietrza do przeplywomierza... bedzie slychac gdzie ssie lewe. No i ciekawe czy wogole ci silnik zgasnie.
Ja mialem podobne problemy jak ty... musialem wyeliminowac lewe powietrze, i niestety wymienic juz rozkalibrowany przeplywomierz powietrza, pozniej dobrze ustawic zaplon itp.
: 07 maja pt, 2004 12:18 pm
autor: DUŻY
Powalcze dzisiaj zdam raporcik jak sprawdz.
Kaktus z góry dzięki.
: 10 maja pn, 2004 7:43 pm
autor: DUŻY
No cóżsprawdziłem szczelność już jest ok. Mam za to następny problem, czasem się zdaża nieprzyjemna akcja silnik nie wkręca się powyżej 3000 obrotów i strasznie przerywa rok temu miałem to samo. Zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. Filtr czy pompa?
: 10 maja pn, 2004 8:24 pm
autor: Ninja
A co bylo przyczyna rok temu? Moze od tego zacznijmy
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 10 maja pn, 2004 10:38 pm
autor: DUŻY
Nie mam pojęcia co było przyczyną samo przeszło pół roku był spokuj a teraz znowu szaleje
: 10 maja pn, 2004 11:01 pm
autor: Kaktus
Sprawdz pompe paliwa!
Jak to nie pomoze, to pozniej sprawdz przeplywomierz. A jak i to nie pomoze to napisz
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 11 maja wt, 2004 9:43 pm
autor: DUŻY
Dobra Kaktus jak można sprawdzić pompe?
: 11 maja wt, 2004 9:47 pm
autor: Kaktus
Nie sprawdzaj... wyjmij ja i rozbierz i wyczysc cala pompe razem z koszem.
Wloz i sprawdz.
Chyba ze masz dostep do manometru i mozesz sprawdzic cisnienie ... wtedy wpinasz manometr przed listwe wtrysku i odczytujesz wartosc cisnienia. Dla nowej pompy powinno ono wynosic 5-6 barow... natomiast listwa wtrysku i tak trzyma tylko 3 bary... tak wiec manometr bedzie wskazywal 3 bary.