Strona 1 z 2

Słabe ciśnienie na czwartym cylindrze.

: 14 maja pt, 2004 3:05 pm
autor: NMike
Słuchajcie, mam PROBLEM.

Silnik jest złożony, a pierścienie powoli się 'doszczelniały' w trakcie spokojnej eksploatacji- około 3-4 tygodni jazdy.

Problem polega na tym, że w 1, 2 i 3 cylindrze ciśnienie się ustabilizowało na 11 koma 'coś'--> jak na razie, a 4 cylinder dalej ma 6 bar.
Nadmienię, że na wszystkich 4 cylindrach były wymieniane pierścienie, gładzie cylindrowe są w całkiem dobrym stanie.

Czy da się jakoś sprawdzić dokłądną przyczynę nieszczelności w 4 komorze spalania :?:

Możliwe, że przyczyną jest coś innego, ale nie wiem co... :!: :roll:

: 14 maja pt, 2004 3:22 pm
autor: ZoNNk
głowica?

: 14 maja pt, 2004 5:30 pm
autor: NMike
jak nówka, tu jest wszystko na 100% idealnie zgrane.

: 14 maja pt, 2004 5:43 pm
autor: Para
noo ciekaweeee,

: 14 maja pt, 2004 5:59 pm
autor: NMike
Może czeka mnie w wakacje ponowne rozkręcanie silnika.

: 14 maja pt, 2004 7:40 pm
autor: Kaktus
A uszczelka pod glowica??

Moze jednak ktorys z zaworow puszcza??

Jak mialem silnik rozebrany mogles pare stow wiecej wlozyc i mial bys nowe tuleje...

: 14 maja pt, 2004 9:04 pm
autor: NMike
Tuleje są OK i nie było potrzeby ich ruszania, głowica była sprawdzana i jest wszystko OK, uszczelka również jest OK.

: 14 maja pt, 2004 9:42 pm
autor: Para
to moze sie poprostu czepiasz :wink:

: 14 maja pt, 2004 9:54 pm
autor: Kaktus
No to nie wiem....

Jezeli wszystko jest ok to co jest nie tak? Bo 6 barow to zdecydowanie za malo...

: 14 maja pt, 2004 10:19 pm
autor: NMike
To pewnie pierścienie się żle ułożyły lub pękły :( Jeśli tak, to znowu trzeba będzie wymieniać i rozkręcać.

Kaktus, a jakie masz ciśnienie u siebie :?:


A moze ktoś chce sprzęgło i docisk od megane i peugeota 205, pierwszy przejechał 'parę' km, a drugi jest nowy.

: 14 maja pt, 2004 10:33 pm
autor: Kaktus
Jeszcze nie mierzylem...

Zmierze jak czasne 600km

: 14 maja pt, 2004 10:46 pm
autor: NMike
Nom, w sumie przejechałem nie więcej jak 50 km :lol: 8) Jeszcze jest szansa na uszczelnienie pierścieni-ale w zasadzie musiałby stać się cud :x

: 14 maja pt, 2004 10:46 pm
autor: Kaktus
Hmm ale tak patrze na stara metryczke, i na starym silniku mialem:

12,5 na pierwszym
13 na drugim
13,3 (cos kolo tego - trudno odczytac) - na trzecim
12,5 na czwartym

Ale moze tam cos bylo nie tak z zaworami.. cholera wie.

Z tego co mi kiedys Grabek mowil to dobrze zrobiony silnik powinien miec 14 - 15

: 14 maja pt, 2004 10:47 pm
autor: Kaktus
Ale tym sie nie sugeruj bo nie jestem pewien...

A jak docierales swoj silnik ??

: 14 maja pt, 2004 10:54 pm
autor: NMike
Normalnie, chodził, chodził, a zawory były robione w rybniku i już są dotarte, także tylko blok musiał popracować.