Strona 1 z 1

silnik 1.9 SR - parę pytań

: 24 maja pn, 2004 8:30 am
autor: camel
Co prawda to silnik 405, ale moze wiecie jakie ciśnienie ma być na cylindrach, jakie przebiegi mozna oczekiwać bez remontu - jak ogólnie go sprawdzić czy jest w dobryma stanie.

: 26 maja śr, 2004 1:52 pm
autor: samer
300tys km spokojnie a nawet wiecej przy regularnej wymianie oleju (dobrego polsyntetyka) jak jest na mineralu juz, to napewno zajechany

Ciesnienie ? nie wiem , a jakie ma ?

To jest wtrysk czy gaznik, jaki rok ?

to jest 89 rok gaźnik (1.9 SR)

: 27 maja czw, 2004 9:54 am
autor: camel
w tym momencie ma po 12 na każdy cylinder oprócz drugiego , który ma 9.5. Przy wlaniu oleju do cylindra ciśnienie poszło mu do 16.
Tam są mokre czy suche tuleje?

I czemu jest taki mułowaty? Jaki tam jest gaźnik? Zapłon ma Bosh'a.

A jest na gaz. Ale muli sie tak samo na gazie i benzynie tzn. V max ok 140. A jeszcze jest taki objaw jakby paliwo mu nie docierało, lekka "dziura w gazie".

A właśnie tam zaworki są kolizyjnie(czy nie) z tłokiem ( w przypadku zerwania paska rozrządu)

: 27 maja czw, 2004 12:24 pm
autor: samer
12 bar to calkiem dobrze , ale ten drugi cylinder :/ 9 niby tez dobrze, ale dlaczego tlyko jeden ?

Tam jest dwugardzielowy gaznik, jakiej firmy nie wiem. 110KM, 160 NM, stopien sprezania 9:1 waga 1020kg

Mokre tuleje.

Moze cos z gaznikiem?

Chyba kolizyjne

: 27 maja czw, 2004 4:36 pm
autor: Kaktus
Kolizyjne jak najbardziej!!

Na 2 cylindrze pewnie pierscionki ci puszczaja :( Chociaz tez mogl by to byc ktorys z zaworow, ale raczej pierscienie...

no właśnie będę go rozbierał niebawem

: 27 maja czw, 2004 11:44 pm
autor: camel
a tak w ogóle, pytanie z innej beczki jak poznać że belka tylnych kół jest juz dobita, autko nie jest rozkraczone, co najwyżej różnica między górą i dołem nie przekracza 2cm, ale koła mają pewien luz - łożyska w samych kołach tył mozna dokręcać czy nie?

Sorry ale to mój pierwszy peugeot, dlatego tyle pytań.