Strona 1 z 2

obroty ... co jest ?

: 24 cze czw, 2004 9:54 pm
autor: Paweel
"pływają" mi obroty w GTi

co to może być ... od 500 do 1000 ... jak jest zimny to prawie gaśnie a za chwilę łapie 1500 obr/min .... nie wiem co jest ...

: 24 cze czw, 2004 10:37 pm
autor: samer
Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz

: 24 cze czw, 2004 10:49 pm
autor: Paweel
samer pisze:Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz

shit shit shit ... tyle powiem

też tak myślę ... a najgorsze jest to że go wyjmowałem żeby się dostać do pękniętego przewodu wodnego ... ech ... i może coś kurde się spsuło :( ech ... :(

: 24 cze czw, 2004 11:48 pm
autor: ZoNNk
moze tez łapac lewe powietrze ja tak miałem w zeszłym tygodniu ale tego samego dnia to zrobiłem

: 25 cze pt, 2004 1:04 am
autor: samer
dobrze scisnoles opaski na tym kolanku gumowym co laczy przeplywomierz i przepustnice ?

: 25 cze pt, 2004 1:05 am
autor: Kaktus
dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)

: 25 cze pt, 2004 5:58 am
autor: Paweel
Kaktus pisze:dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
:shock:

hehe zaraz ide posprawdzać ;)


ale opaski dobrze pozaciskałem napewno ... :wink:

: 25 cze pt, 2004 10:08 am
autor: STM
silnik krokowy ?

: 27 cze ndz, 2004 7:31 pm
autor: Piweł
STM pisze:silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75? :D :lol:

Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.

Pozdr
Piweł

: 27 cze ndz, 2004 11:14 pm
autor: fluff
Piweł pisze:
STM pisze:silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75? :D :lol:

Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.

Pozdr
Piweł
No coz... mi tez lataly obroty, gasl, nie mial mocy. wina lezala wlasnie w silniku krokowym wiec nie rozumiem tej ironii.

: 28 cze pn, 2004 1:11 am
autor: ZoNNk
to gti ma silnik krokowy??? bo ja zawsze myslałem ze ma zaworek pow.dodatkowego chyba ze te na motronicu costam mają :roll:

: 28 cze pn, 2004 12:08 pm
autor: fluff
hmm nie wiem jak gti... ale ja u siebie (nie pug) mam. i wlasnie on byl powodem problemow

: 28 cze pn, 2004 4:28 pm
autor: NMike
Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie :-)
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.

: 28 cze pn, 2004 8:13 pm
autor: Paweel
NMike pisze:Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie :-)
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
O TO CHODZI ???


tylko jak to sprawdzić :?: :?: :?:
podłączam prąd i nic sie nie dzieje ... mam drugie takie cos i też zero reakcji ... JAK TO SPRAWDZIĆ bo tracę cierpliwość...tak PUG'a rozbebeszyłem że nie wiem jak to poskładam do kupy :lol:
Obrazek

: 28 cze pn, 2004 8:20 pm
autor: NMike
Heh mam fotki, też swojego rozkręciłem już 2 raz od skompletowania. Jeśli masz książkę Etzolda, to tam jest napisane jak to sprawdzić. Trzeba podłączyć prąd i dziurka w środku ma się zamknąć(chyba po 2 min), albo otworzyć--po krótce. U mnie to było zepsute i musiałem wymieniać. Jeśli masz to coś zepsute, to mam 1 wolne na handel.