Strona 1 z 2
obroty ... co jest ?
: 24 cze czw, 2004 9:54 pm
autor: Paweel
"pływają" mi obroty w GTi
co to może być ... od 500 do 1000 ... jak jest zimny to prawie gaśnie a za chwilę łapie 1500 obr/min .... nie wiem co jest ...
: 24 cze czw, 2004 10:37 pm
autor: samer
Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
: 24 cze czw, 2004 10:49 pm
autor: Paweel
samer pisze:Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
shit shit shit ... tyle powiem
też tak myślę ... a najgorsze jest to że go wyjmowałem żeby się dostać do pękniętego przewodu wodnego ... ech ... i może coś kurde się spsuło
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
ech ...
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
: 24 cze czw, 2004 11:48 pm
autor: ZoNNk
moze tez łapac lewe powietrze ja tak miałem w zeszłym tygodniu ale tego samego dnia to zrobiłem
: 25 cze pt, 2004 1:04 am
autor: samer
dobrze scisnoles opaski na tym kolanku gumowym co laczy przeplywomierz i przepustnice ?
: 25 cze pt, 2004 1:05 am
autor: Kaktus
dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
: 25 cze pt, 2004 5:58 am
autor: Paweel
Kaktus pisze:dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
hehe zaraz ide posprawdzać
ale opaski dobrze pozaciskałem napewno ...
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 25 cze pt, 2004 10:08 am
autor: STM
silnik krokowy ?
: 27 cze ndz, 2004 7:31 pm
autor: Piweł
STM pisze:silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
: 27 cze ndz, 2004 11:14 pm
autor: fluff
Piweł pisze:STM pisze:silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
No coz... mi tez lataly obroty, gasl, nie mial mocy. wina lezala wlasnie w silniku krokowym wiec nie rozumiem tej ironii.
: 28 cze pn, 2004 1:11 am
autor: ZoNNk
to gti ma silnik krokowy??? bo ja zawsze myslałem ze ma zaworek pow.dodatkowego chyba ze te na motronicu costam mają
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
: 28 cze pn, 2004 12:08 pm
autor: fluff
hmm nie wiem jak gti... ale ja u siebie (nie pug) mam. i wlasnie on byl powodem problemow
: 28 cze pn, 2004 4:28 pm
autor: NMike
Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie
![Smile :-)](./images/smilies/smile1.gif)
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
: 28 cze pn, 2004 8:13 pm
autor: Paweel
NMike pisze:Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie
![Smile :-)](./images/smilies/smile1.gif)
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
O TO CHODZI ???
tylko jak to sprawdzić
podłączam prąd i nic sie nie dzieje ... mam drugie takie cos i też zero reakcji ... JAK TO SPRAWDZIĆ bo tracę cierpliwość...tak PUG'a rozbebeszyłem że nie wiem jak to poskładam do kupy
![Obrazek](http://www.avanger.net/upload/2004/aaa.jpg)
: 28 cze pn, 2004 8:20 pm
autor: NMike
Heh mam fotki, też swojego rozkręciłem już 2 raz od skompletowania. Jeśli masz książkę Etzolda, to tam jest napisane jak to sprawdzić. Trzeba podłączyć prąd i dziurka w środku ma się zamknąć(chyba po 2 min), albo otworzyć--po krótce. U mnie to było zepsute i musiałem wymieniać. Jeśli masz to coś zepsute, to mam 1 wolne na handel.