ODKRĘCANIE KÓŁ - JEST PROBLEM!!!
ODKRĘCANIE KÓŁ - JEST PROBLEM!!!
Co prawda jest już podobny temat, ale uznałem, że sprawa jest na tyle kłopotliwa, że wymaga omówienia. W swoim Juniorku wymieniałem cały przód, łącznie z tarczami i elementem do którego wkręca się śruby od kół. Któregoś dnia przezyłem szok - przednich kół za ch... nie mogłem odkręcić. Dopiero wynalzcze metody uratowały sytuację, ale gdybym złapał gumę na trasie to stałbym jak palant, no, albo lawetka. Czy waszym zdaniem jest jakiś sposób, by coś z tym zrobić? A przy okazji ostrzegam wszystkich, którzy robili podobny remont - NIE POZWALAJCIE DOKRĘCAĆ ŚRUB PNEUMATYCZNIE! Oczywiście w starym zawieszeniu mozna je nawet dobijac młotkiem, ale tylko w starym.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dokladnie
Wystarczy posmarowac sruby pasta miedziana i bedzie git.
Wystarczy posmarowac sruby pasta miedziana i bedzie git.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sruby trzeba dokrecac odpowiednim momentem. Nie mozna ich za mocno ani za lekko dokrecac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Stary... W warsztatach rozni ludzie pracuja... Ja mam "swojego" gumiarza, do ktorego zawsze jezdze i generalnie on tez sie zbytnio odpowiednim momentem nie przejmuje jak mi opony zmienia. Doj...bie zawsze pneumatycznie te sruby az soczek z nich poleci i jest git
Nie dawno jak zmienialem sobie klocki to nie mialem jednak problemow z ich odkreceniem
Generalnie "sądziłem że w warsztatach wiedzą co robią..." nie zawsze sie sprawdza![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Nie dawno jak zmienialem sobie klocki to nie mialem jednak problemow z ich odkreceniem
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Generalnie "sądziłem że w warsztatach wiedzą co robią..." nie zawsze sie sprawdza
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)