Które kontrolki powinny się świecić przy odpalaniu ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 lip czw, 2004 8:59 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Które kontrolki powinny się świecić przy odpalaniu ?
Witam wszystkich.
Jak wygląda u Was sprawa z kontrolkami na tablicy przy odpalaniu: które się zaświecają i na jak długo ? U mnie (autko jak w podpisie) po przekręceniu kluczyka do drugiej pozycji czasem zaświeca się kontrolka ładowania, ale tak w 50% przypadków, czasem po prostu nie świeci i do tego zaświeca się kontrolka grzania świec (ta działa bez zarzutów). Czyli generalnie poprawnie działa tylko kontrolka grzania świec. A czy przy odpalaniu nie powinny się zaświecać jeszcze te kontrolki z napisem STOP i jeszcze któraś tam? Dawno temu jeździłem innym Pugiem (nieco młodszym, ale też diesel) i jeśli mnie pamięć nie myli to więcej się świeciło na desce przy startowaniu silnika... Od razu mówię, że wszystkie żarówki są sprawne.
Jak wygląda u Was sprawa z kontrolkami na tablicy przy odpalaniu: które się zaświecają i na jak długo ? U mnie (autko jak w podpisie) po przekręceniu kluczyka do drugiej pozycji czasem zaświeca się kontrolka ładowania, ale tak w 50% przypadków, czasem po prostu nie świeci i do tego zaświeca się kontrolka grzania świec (ta działa bez zarzutów). Czyli generalnie poprawnie działa tylko kontrolka grzania świec. A czy przy odpalaniu nie powinny się zaświecać jeszcze te kontrolki z napisem STOP i jeszcze któraś tam? Dawno temu jeździłem innym Pugiem (nieco młodszym, ale też diesel) i jeśli mnie pamięć nie myli to więcej się świeciło na desce przy startowaniu silnika... Od razu mówię, że wszystkie żarówki są sprawne.
Pozdrawiam,
Michał z Krakowa
Peugeot 205 1.8 XRD 1985 "Black lion"
Czarna chmura
DIESEL POWER
Michał z Krakowa
Peugeot 205 1.8 XRD 1985 "Black lion"
Czarna chmura
DIESEL POWER
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
jezeli zarowki sa ok, to najwidoczniej czujniki ci szlak trafil - czujniki cisnienia oleju i czujniki temp wody.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
I mowisz ze w 50% przypadkow swieci ci sie kontrolka od ladowania?
Moze cos ci sie posypalo na desce?
Chyba ze, jak Kaktus napisal, masz czujniki padniete a do tego jeszcze ci sie szczotki w alternatorze powoli zuzywaja i juz slabo łączą, dlatego ta kontrolka czasem swieci a czasem nie. Czy ona zapala sie tez w czasie jazdy?
Jak Dan i waldemarek napisali, 3 czerwone kontrolki sie swieca + zarzenie.
Moze cos ci sie posypalo na desce?
Chyba ze, jak Kaktus napisal, masz czujniki padniete a do tego jeszcze ci sie szczotki w alternatorze powoli zuzywaja i juz slabo łączą, dlatego ta kontrolka czasem swieci a czasem nie. Czy ona zapala sie tez w czasie jazdy?
Jak Dan i waldemarek napisali, 3 czerwone kontrolki sie swieca + zarzenie.
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A sprawdz jeszcze bezpieczniki. Od deski jest bodajze 3 od lewej 10Amperowy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
A u mnie przy odpalaniu świecą się następujące kontrolki:
1- ręczniak (oczywiście, gdy jest zaciągnięty)
2- kontrolka temperatury płynu chłodniczego
3- kontrolka bezwzględnego zakazu zatrzymania się STOP
4- kontrolka ciśnienia oleju
5- kontrolka ładowania akumulatora
6- kontrolka świec żarowych
To tyle w kwestii kontrolek podczas odpalania
1- ręczniak (oczywiście, gdy jest zaciągnięty)
2- kontrolka temperatury płynu chłodniczego
3- kontrolka bezwzględnego zakazu zatrzymania się STOP
4- kontrolka ciśnienia oleju
5- kontrolka ładowania akumulatora
6- kontrolka świec żarowych
To tyle w kwestii kontrolek podczas odpalania
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
a u mnie świeci się:
- kontrolka ładowania
- cisnienia oleju
- kontrolka opoziomu oleju
- kontrolka tem. płynu
- kontrolka stop
po przejechaniu jakiś 3 km po miescie, jak sie silnik nagrzeje dobrze, 80 stopni po miescie zaczynają się swiecić przy hamowaniu, a jak jest mokro potrafia sie swiecić cały czas tylko tak troche słabiej
Moze wiecie jak to wyleczyć?
- kontrolka ładowania
- cisnienia oleju
- kontrolka opoziomu oleju
- kontrolka tem. płynu
- kontrolka stop
po przejechaniu jakiś 3 km po miescie, jak sie silnik nagrzeje dobrze, 80 stopni po miescie zaczynają się swiecić przy hamowaniu, a jak jest mokro potrafia sie swiecić cały czas tylko tak troche słabiej
Moze wiecie jak to wyleczyć?
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dolej plynu hamulcowego
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
płyn hamulcowy nalany do max i poziom cały czas ten sam.
Dzięki za sugestie, czekam na następne - moze to jakieś zwarcie? Tylko czemu sie to dzieje tylko na ciepłym silniku.
Dodam, że poziom płynu chłodzącego wygląda na ok, autko chyba sie nie przegrzegrzewa, wiatrak włącza sie bez zarzutu, temp. nigdy nie przekroczyła 90 stopni.
Dzięki za sugestie, czekam na następne - moze to jakieś zwarcie? Tylko czemu sie to dzieje tylko na ciepłym silniku.
Dodam, że poziom płynu chłodzącego wygląda na ok, autko chyba sie nie przegrzegrzewa, wiatrak włącza sie bez zarzutu, temp. nigdy nie przekroczyła 90 stopni.