Proponuje ci isc do sklepu motoryzacyjnego i spytac o szczotki do rozrusznika (o ile bedzie konieczna wymiana ,ale jak juz rozbierzesz to wymien bedziesz mial spokój na pare lat)oczywiscie podaj model rozrusznika

i zmierz sówmiarką srednice zewnetrzna jak i wewnetrzna tulejek kture sa z przodu jak i tyłu rozrusznika , komutator przeczysc drobnym papierem sciernym (to po czym chodza szczotki) no i ładnie wyczysc benzyna ekstr.stojan(to w czym jest twornik(wirnik)) TYLKO NIE WBIJAI TULEJEK MLOTKIEM BO JE SPIER#$^SZ uzyj do tego sróby z podkładka włóz miedzy tulejke i wkrecaj sróbe (taka mała prasa

) po takim zabiegu masz rozruch jak nowy pod warunkiem ze z uzwojeniem jest wszystko ok ,ale to pada na koncu pierwsze szczotka masowa moze ulec uszkodzeniu, a dokładnie przewód co ja łączy jak pisalem wyrzej własnie tak miałem a myslalem ze to cos powaznego
zycze milej zabawy jak bys mial z czyms problemy to dzwon 880113798 Marek chetnie ci pomoge !!