Strona 1 z 2

za wysokie obroty

: 27 sie pt, 2004 8:27 am
autor: BastekM
Witam

W moim 205 1.9 GTI mam chyba zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Przy rozgrzanym silnku wynoszą ok. 1200-1300 (a czasem mam wrażenie że podchodzą pod 1400). Zazwyczaj w samochodach które miałem dotychczas obr. były na poziomie 800-900.

Próbowałem przy ciepłym silnku skręcić śróbą te obroty do 1000. Niby się udało. Ale jak silnik ostygł, to przy próbie zapalenia ciągle gasł - musiałem trzymać wciśnięty pedał gazu żeby go trochę rozgrzać...

Czy coś da się z tym zrobić? Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty?

: 27 sie pt, 2004 9:07 am
autor: Para
hhmmm .mysle ze w GTI to dosyc normalne

: 30 sie pn, 2004 9:59 am
autor: Piweł
A ja myślę, że to normalne tylko w GTi, którym jeździł wcześniej ktoś, kto myślał że to normalne :? :lol:

Pozdr
Piweł

: 30 sie pn, 2004 12:54 pm
autor: putbill
Ja myślę że to padł Ci silniczek krokowy przy przepustnicy, tak mi się wydaje, trzeba pojechać do diagnosty.

: 31 sie wt, 2004 9:23 am
autor: Mav309
silniczek krokowy??
w gri byl tylko elektryczny zawor powietrza dodatkowego.... ale silniczek? :shock:

: 31 sie wt, 2004 10:30 am
autor: Sebek
jA MAM SILNIKN 1.4 xS I tez mam podobne obroty to zle?

: 31 sie wt, 2004 11:49 am
autor: marecki
ja mam zawsze takie obroty na rozgrzanym

: 31 sie wt, 2004 3:16 pm
autor: TOMBIKE
moje na rozgrzanym 1000-1300

: 31 sie wt, 2004 5:06 pm
autor: BastekM
Czyli zakładam że ok. 1200 na rozgrzanym silniku to jest standard...

Dzięki.

: 01 wrz śr, 2004 7:36 am
autor: TOMBIKE
moze to po prostu licznik zle wyskalowany, u mnie przy 1000 to juz prawie gasnie, auto az drży od wolnych obrotow

: 01 wrz śr, 2004 11:34 am
autor: Piweł
Kurde ludzie, albo macie jakieś "niestandardowe" obrotomierze :wink: (co wcale by mnie nie zdziwiło znając stan elektryki w większości Pugów), albo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach. U mnie po zlikwidowaniu wszystkich niepotrzebnych :lol: przedmuchów do dolotu i porządnym wyczyszczeniu przepustnicy dało się wyregulować wolne obr. na 900-1000 i ładnie tak chodził.

1300 na wolnych? WTF? :)

Pozdro
Piweł

: 01 wrz śr, 2004 11:43 am
autor: Sebek
albo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach
A może to skoro wszyscy mają inaczej to w twoim jest coś "pochrzanione", albo trafiłeś idealną wersje :wink:
WTF
------???????????

: 01 wrz śr, 2004 11:45 am
autor: Sebek
moze to po prostu licznik zle wyskalowany, u mnie przy 1000 to juz prawie gasnie, auto az drży od wolnych obrotow
U mnie też się czsem coś takiego działo ale jak nierozgrzany. Pozdro Ursus

: 01 wrz śr, 2004 2:57 pm
autor: Kaktus
Piwel dobrze gada.

Wysokie wolne obroty, i niemoznosc ich ustawienia, to tylko i wylacznie wina:

1) zasysanego gdzies lewego powietrza
2) walnietego SAE - zaworku dodatkowego powietrza
3) usyfionej przepustnicy

Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min

: 03 wrz pt, 2004 7:46 am
autor: Sebek
Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
A dla 1.4 Xs