Strona 1 z 1

puka w przodzie..:(

: 01 wrz śr, 2004 12:23 pm
autor: Yahoo
Witam i proszę o pomoc. Przy moim 205GTi puka coś z prawej strony przy skręcaniu w prawo. Objawy są takie jak przy zużyciu przegubu półosi lecz nie puka zawsze. Przy ruszaniu skręcam kierę w prawo na max i gwałtownie ruszam cisza, jadę 30km/h, skręcam w prawo i puka ( ale też nie zawsze ), nie mam już do tego siły:( . Drugim problemem są stuki w układzie kierowniczym: przy gwałtownych ruchach kierownicą lewo-prawo słychać pukanie tak jakby w maglownicy był luz, doskonale wyczuwalne przy jeździe po nierównościach ( czuć jakby koła były osobno od kiery ). Co to może być ? Wymieniłem wahacze, lączniki stabilizatora, gumy na stabilizatorze, końcówki drążków, ustawiona geometria... Jeśli ktoś spotkał się z czymś podobnym proszę o pomoc....

: 01 wrz śr, 2004 12:26 pm
autor: Mav309
a byles na "trzepakach" - na stacji diagnostycznej?
wrzucasz na szarpaki i wlazisz pod auto - rzuca wtedy kolami lewo prawy a ty mozesz punkt po punkcie przejrzec wszystko...

: 01 wrz śr, 2004 2:56 pm
autor: rotel1
Może masz wybite zwrotnice w miejscu styku z wahaczami - koniecznie jedź na szarpaki i sprawdź to. Jeśli tak jest, to koła nie będą w geometrii. Niby da się ustawić geometrię, ale tylko do pierwszego ruchu kierownicą. Wtedy podczas jazdy po nawet maleńkich nierównościach będzie Ci pukało, stukało, itp. Będzie Ci też "cięło" opony.

KONIECZNIE NA SZARPAKI !

: 01 wrz śr, 2004 7:36 pm
autor: 205_Winner
też miałem podobny objaw (pukanie przy skrecie) wymieniłem wachacz za 120 zl ale ja nie mam gti

: 01 wrz śr, 2004 7:59 pm
autor: niuszka
wiesz co właśnie moje autko jest u doktora i jednym z (niestety)wielu powodów jest własnie to samo....wilece prawdopodobne jest to że albo wyrobiło się gniazdo wachacza, albo maglowica dostała syfów(zależy w jakim jest ogólnie stanie) i ma luzy, to moje zdanie :lol: pozdr i życzę cierpliwości :twisted: :twisted: :twisted: