JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
WITAM SEREDCZNIE WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI PEUGEOTÓW. JEDNAK MOJE PYTANIE KIERUJĘ DO WĘŻSZEJ GERUPY TZN TYCH KTÓRZY MAJA SILNIKI GTI Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA OLEJU. KONMKRETNIE CHODZI MI O SILNIK 1,6 ALE 1.9 TEZ MOZE BYĆ . PYTANIE BRZMI JAKIE POWINNO BYĆ CIŚNIENIE OLEJU NA BIEGU JAŁOWYM , PRZY SREDNICH OBROTACH I PRZY WYSOKICH. NIE WIEM TEGO I CHCIAŁBYM SIĘ OD WAS TEGO DOWIEDZIEĆ. TAKŻE PISZCIE.
POZDROWIONKA
POZDROWIONKA
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Witam Nowego klubowicza.
W moim Pugu generalnie cisnienie na wskazniku nie spada ponizej 2-ki. Sukcesywnie z obrotami idzie do gory i tak nawet po wymianie oleju na zimnym silniku potrafi spokojnie przeskoczyc 6-ke. Ogolnie w czasie jazdy jest to w zaleznosci od obrotow i temperatury oleju ok. 3-4-ki.
Pozdrawiam.
W moim Pugu generalnie cisnienie na wskazniku nie spada ponizej 2-ki. Sukcesywnie z obrotami idzie do gory i tak nawet po wymianie oleju na zimnym silniku potrafi spokojnie przeskoczyc 6-ke. Ogolnie w czasie jazdy jest to w zaleznosci od obrotow i temperatury oleju ok. 3-4-ki.
Pozdrawiam.
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6 ![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
U mnie:
Na zimnym silniku:
1000obr - okolo 7 barow
Na cieplym silniku - 80 stopni woda, 90 stopni olej:
1000obr - 2 bary
3000 obr - 4 bary
6000 obr - okolo 5-6 barow
Na goracym oleju - okolo 120 stopni:
1000obr - okolo 1 bara, pozniej wraz z obrotami cisnienie rosnie.
Silnik ma przejechane 3000km
Ale ogolnie jezeli przy 3500obr ma sie okolo 3-4 barow to jest ok.
A na goracym oleju na wolnych obrotach moze byc nawet 1 bar i to jest norma.
Na zimnym silniku:
1000obr - okolo 7 barow
Na cieplym silniku - 80 stopni woda, 90 stopni olej:
1000obr - 2 bary
3000 obr - 4 bary
6000 obr - okolo 5-6 barow
Na goracym oleju - okolo 120 stopni:
1000obr - okolo 1 bara, pozniej wraz z obrotami cisnienie rosnie.
Silnik ma przejechane 3000km
Ale ogolnie jezeli przy 3500obr ma sie okolo 3-4 barow to jest ok.
A na goracym oleju na wolnych obrotach moze byc nawet 1 bar i to jest norma.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No to gitara z cisnieniem oleju a z poziomem
ale teraz dostaje kasiore i wymieniam uszczelke pod miska tylko nie wiem jak uszczelnic te rurki co ida od chlodnicy oleju cieknie mi tez tzm przy gwincie moze zastosuje takie tasmy uszczelniajace chydrauliczne moze ktos z was kiedys to uszczelnial a moze trzeba tylko mocniej skrecic????? ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
dziękuję z a pomoc to znaczy że u mnie jest ok
bo na zimnym silniku 1000 obr ma ciśnienie 5 barów a na rozgrzanym przy średnich obrotach 3-4 autko ma przejechane 210 tyś
trochę dużo ale od kobiety. Oryginalna igiełka
bo na zimnym silniku 1000 obr ma ciśnienie 5 barów a na rozgrzanym przy średnich obrotach 3-4 autko ma przejechane 210 tyś
trochę dużo ale od kobiety. Oryginalna igiełka
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
Pewnie ci sie wskaznik albo czujnik popsulJanek_A_S pisze:Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: JAK WYSOKIE MACIE W SWOICH PUGACH CIŚNIENIE OLEJU
sory...oszukalem was...na wolnych obrotach na zimnym silniku mam 5 z kawalkiemArti Lublin pisze:Pewnie ci sie wskaznik albo czujnik popsulJanek_A_S pisze:Na wolnych mam ok 3 a przy jezdzie caly czas ok 6
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Janek moze miec mocniejsza sprezyne w pompe paliwa - to wszystko.
Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kaktus pisze:Janek moze miec mocniejsza sprezyne w pompe paliwa - to wszystko.
Sa do kupienia za 100euro sprezyny, dzieki ktorym pompa bedzie tryskala pod cisnieniem 8 barow!!
Cisnienie choc bardzo wazne, nie jest miarodajnym wskaznikiem zuzycia sie silnika, czy tez jego dobrego stanu.
no nie...no musial mnie pozbawic zludzen
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak juz z mojej wlasnej ciekawosci
Mozesz sprawdzic kompreche jaka ci trzyma silniczek?
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora