Tylna belka

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
kolano

Tylna belka

Post autor: kolano »

Witam
Mam pytanie odnośnie tylnej belki.Jeszcze parę miesięcy temu tył mojego Puga stał wyżej,a teraz trochę niżej :cry: .W czasie jazdy mi to nie przeszkadza,ale wczoraj wjeżdżając na kanał strasznie przyszorowałem podłogą,a wcześniej na ten sam kanał powoli jadąc nawet nie dotykałem kanału.Czy to coś strasznego wiążącego się z wymianą tylnej belki,czy może to wina amorów?Ponoć można regulować wysokość na tej belce,czy dam rade to sam zrobić czy trzeba jakiś specjalistyczny sprzęt?Jaki to może być koszt?
z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam Kolano
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Jak Ci tyl sam opadl to pewnie sa amortyzatory. W kazdym badz razie lepiej wymienic amortyzatory jak podniesc tyl na belce - bo przeciez jak bylo dobrze to teraz jest zle :)

Regulowac tyl mozna bez 'specjalistycznego' sprzetu :) http://www.krawczyk.w.pl - na stronie Kaktusa masz to wszystko opisane :)
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
kolano

Post autor: kolano »

Dzięki za odpowiedź.Chyba zacznę zbierać kase na amorki.Z przodu w tym roku wymieniłem,a tylnie mam od kiedy mam autko.Proszę jeszcze o potwierdzenie innych osób,że to amorki.A tak na marginesie to jakiej marki kupić żeby były dobre i tanie.Zawias standard chyba choć tył sztywny bardzo w porównaniu do przedniego.
Pozdrawiam Kolano
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jak tyl jest sztywny, to padla ci belka :( Ale wtedy kola nie stoja prostopadle do podlogi.

Jezeli stoja prostopadle to belka jest ok, wtedy wina moga byc wlasnie amorki, badz pekniete drazki skretne (choc to sie raczej nie zdarza)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
kolano

Post autor: kolano »

Jutro jade na kanał sprawdzić drążki i jak stoją koła.W momencie jak odpowiadałeś na mojego posta właśnie oglądałem filmiki z Twojej strony :D
Filmiki super !!
pozdrawiam Kolano
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kol to nie musisz na kanale sprawdzac...to widac od razu...stoja jak w na maxa zglebionej bmw...
na moje zdechly ci amory. chwyc dobrze z tylu autko i bujnij nim gora dol silnie naciskajac... i zobacz kiedy bujniecie sie wygasi. Jak wroci do zwyklej pzycji pewnie i od razu sie zatrzyma to jest ok. Gorzej jak bedzie jedno i wiecej wachniec... :(
a moze Ci sie guma od wydechu oberwala i sie wydech obsunal i to nim trzesz?

jak zaobserwowales wysokosc auta oprocz tego obcierania?
ja zawsze wkladam dlon pionowo pomiedzy kolo i blotniki sprawdzajac ile wejdzie palcow w ten sposob...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
kolano

Post autor: kolano »

Siemka
Aż tak nisko jak ta bmw nie stoji.tył opadł jakieś 1-2 cm.W niczym to nie przeszkadza oprucz wjazdu na kanał.Na kanale chciałem sprawdzić drążki i czy amory nie są mokre,ale już dziś nie dam rady bo zaraz koleś do mnie przyjdzie,a później będzie za ciemno.Mam nadzieję że to jednak amory bo to chyba najmniejszy koszt by wyszedł.W lipcu zrobiłem kilka tysięcy kilometrów mocno obciążonym autem i z tym ciężarem często dzażało mi się jechać leśną drogą prowadzącą do jeziora.
Dzięki za informacje.
Pozdrawiam Kolano
sutores

Post autor: sutores »

witam
sorry ze sie przykleje do twojego tematu ale tez mam pytanie odnosnie belki.Również mam z nią problem i pasowało by ja naprawic i w związku z tym takie pytanie czy często sie psuja te belki i czy po naprawie trzeba co jakis czas dogladac i smarowac tam cos?
Awatar użytkownika
Crasher
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 2:42 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Crasher »

Chcialbym opuscic belke o jeden zabek, jak na to zareaguja amortyzatory, nic im nie bedzie?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Chcesz tyl miec nizej czy wyzej ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Crasher
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 2:42 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Crasher »

Opuscic.. czyli chce go miec troszke nizej.
ODPOWIEDZ