1,9 TD nie chce wchodzic na obroty.
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
1,9 TD nie chce wchodzic na obroty.
Witam,
Problem dotyczy Puga 405 1,9 TD, zaznaczam przy okazji ze to autko ojczulka, a ja od niedawna posiadam 205 1,9D.
Mianowicie... Przedwczoraj zauwazylem nastepujaca rzecz... Silnik nie chce wchodzic na obroty powyzej 3 tys., a na piatym biegu nawet powyzej 2,5tys rpm, co daje predkosc max ok 100km/h. Po przekroczeniu dlawi sie i nie chce jechac...
Sadzę ze brakuje mu paliwa, gdyz jak przegazuje na luzie to jest ok, czyli pod obciazeniem potrzebuje wiecej ropki, ltprej zapewne mu brakuje...
Jeszcze 2 dni temu wszystko bylo OK.
Czy mozliwe ze cos dzies sie przytkało? Jesli tak to gdzie szukac problemu? Filtr paliwa? (jeszcze nie mialem czasu zajrzec). A moze cos sie rozregulowalo?
Pozdrawiam,
Pagi
Problem dotyczy Puga 405 1,9 TD, zaznaczam przy okazji ze to autko ojczulka, a ja od niedawna posiadam 205 1,9D.
Mianowicie... Przedwczoraj zauwazylem nastepujaca rzecz... Silnik nie chce wchodzic na obroty powyzej 3 tys., a na piatym biegu nawet powyzej 2,5tys rpm, co daje predkosc max ok 100km/h. Po przekroczeniu dlawi sie i nie chce jechac...
Sadzę ze brakuje mu paliwa, gdyz jak przegazuje na luzie to jest ok, czyli pod obciazeniem potrzebuje wiecej ropki, ltprej zapewne mu brakuje...
Jeszcze 2 dni temu wszystko bylo OK.
Czy mozliwe ze cos dzies sie przytkało? Jesli tak to gdzie szukac problemu? Filtr paliwa? (jeszcze nie mialem czasu zajrzec). A moze cos sie rozregulowalo?
Pozdrawiam,
Pagi
- waldemarek_b
- Junior
- Posty: 179
- Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Fabianów
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
jesli widzisz przewod zasilajacy - do pompy sprawdz czy jakis jego odcinek jest przezroczysty(odcinek od filtra paliwa do pompy)- u mnie jest i to montowany seryjnie. umozliwia to sprawdzenie czy w paliwie znajduje sie powietrze czy przeplywa ono pelnym przekrojem wezyka. to moze byc przyczyna dlawienia sie silnika - spradz to i daj znac - to napisze co dalej pozdro
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jeszcze nie patrzylem tego paliwa bo pozno wracam z pracy. Wezme sie za to w sobote.
Obrotomierz jest. Kiedys nie dzialal i nie wiedzielismy dlaczego. W koncu ktos madry wziol i popukal gdzies tam w okolicy skrzyni biegow i zaczelo dzialac.
Czy mozliwe zeby czujnik byl gdzies na kole zamachowych ? czy jak to sie tam nazywa... Zapytam sie ojczulka, moze pamita w co gosciu postukal![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
popatrze tez w sobote gdzie potencjalnie sa jakies czujniki...
Nie mam pojecia jaki to model 405-ki, ale TD + intercooler, dosc wypasiony jak na rok '92. El szyby, lusterka, szyber dach, centralny wspomaganie i tam jeszcze jakies bajery. welury, niby drewno... Nie to ze sie chwale, tylko moze uda sie zweryfikowac po tych danych co to za wersja
Pozdrawiam,
Pagi
Obrotomierz jest. Kiedys nie dzialal i nie wiedzielismy dlaczego. W koncu ktos madry wziol i popukal gdzies tam w okolicy skrzyni biegow i zaczelo dzialac.
Czy mozliwe zeby czujnik byl gdzies na kole zamachowych ? czy jak to sie tam nazywa... Zapytam sie ojczulka, moze pamita w co gosciu postukal
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
popatrze tez w sobote gdzie potencjalnie sa jakies czujniki...
Nie mam pojecia jaki to model 405-ki, ale TD + intercooler, dosc wypasiony jak na rok '92. El szyby, lusterka, szyber dach, centralny wspomaganie i tam jeszcze jakies bajery. welury, niby drewno... Nie to ze sie chwale, tylko moze uda sie zweryfikowac po tych danych co to za wersja
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Pozdrawiam,
Pagi