Problem z zimnym 1,8D

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Aras_bb

Problem z zimnym 1,8D

Post autor: Aras_bb »

Witam wszystkich.
:cry: Mam problem z zimnym silnikiem.Jak jest zimny to muszę trochę pokręcić i przegazować aż się trochę zagrzeje.Jak jest ciepły to odpala OK.Najgorzej w zimie.
Proszę o pomoc i rady.
Dzięki.
Aras_bb
Aras_bb

Post autor: Aras_bb »

Acha i jeszcze jak jest zimny to nim szarpie i nie regularnie pracuje.
Może to wtryski?
Aras_bb
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A swiece zarowe?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Aras_bb

Post autor: Aras_bb »

Świece są ok.
maJkeL

Post autor: maJkeL »

wszystkie świece są tej samej firmy?
wszystkie są jednakowo stare?
sprawdź dobrze czy napewno grzeją!
moze paliwo sie cofać po dłuższym postoju
kopci po odpaleniu?jak tak to na jaki kolor?

mogą to też być wtryski ale ja bym stawiał na świece,miałem podobnie w zeszłym roku i niby świece były ok ale wymieniliśmy na 4 boscha i silnik zapala szybciej i odrazu ładniej pracuje, nie mówie ze sie nie trzęsie no bo to nie ta generacja ale nie kopci jak dawniej
Aras_bb

Post autor: Aras_bb »

Silnik po odpaleniu dymi na biało-szaro,a jak się zagrzeje to znika dymienie.
Aras_bb

Post autor: Aras_bb »

A co do świec to są różne wiekiem i firmą.Myślisz że to ma aż takie znaczenie?
maJkeL

Post autor: maJkeL »

no ma ogromne znaczenie, posłuchaj:

jak odpalasz to w kazdym cylindrze powinna być taka sama temperatura, jeżeli tego nie ma to najpierw zaczyna silnik chodzić powiedzmy na 2 tłokach,silnik wtedy sie trzepie bo tamte dwa dalej proboją załapać, nie spala się w nich mieszanka tak jak piwnna więc kopci ci na jasno, dopiero jak troche pochodzi i wszystko wraca do normy to się uspokaja. Jezeli jeszcze są innej firmy to mogą mieć inna charakterystyke i chociaż grzeją wszystkie to nie równomiernie i też silnik nie będzie palił na wszystkich cylindrach równo. Ja miałem tak nawet po założeniu 4 nowych świec włoskich czy czeskich, wystarczy że jedna ci sie przepali i juz będzie się tak zachowywał. Ja polecam 4 oryginalne świece boscha, troche kasy cie to szarpnie ale wytrzymują dwa razy dłuzej niż włoskie i czeskie i wogole inaczej grzeją. Jak zaoszczędzisz na świecach to niebawem będziesz musiał inne rzeczy pokupić bo od takich drgań to wiele elementów się niszczy.

Te sobie wyjmji, sprawdź czy są dobre, jezeli tak to możesz je schować w pudełko i zostawić może ci sie kiedyś przydadzą.

Jak wymienisz to daj znać czy już lepiej z nim :D :D

Jaką masz metode sprawdzania czy świeca jeszcze grzeje??
maJkeL

Post autor: maJkeL »

aaaa i zapomniałem, zachowaj sobie paragon przy kupnie, na świece masz gwarancje więc jakby ci sie jakas przepaliła z tych nowych to idziesz i wymieniasz, zazwyczaj każą czekać z tydzien więc na ten tydzien mozesz wtedy wkręcić którąś z tych co teraz wyjmiesz
rotel1

Post autor: rotel1 »

Tak, w Dieslu, szczególnie w chłodne dni świece żarowe to rzecz niemalże święta.
Kup cztery identyczne świece, paragon oczywiście zatrzymaj. Polecam świece Bosch'a, ale sporo dobrego słychać też o polskich Iskrach.
ODPOWIEDZ