Strona 1 z 1

zamulony 1.8D

: 15 lis pn, 2004 12:57 am
autor: miruss
Witam, nabyłem Peugeot 205 1.8D 90r. Auto stalo ponad 6 miesięcy na placu w holandii nie jeżdzone, ponieważ miało uszkodzone tylnie zawieszenie.<br />
Auto odpala "ze strzału" niezależnei od temperatury otoczenia, nie dymi, anie niema przedmuchów z "góry"(czysty filtr powietrza), nie pobiera oleju.<br />
wymienilem wszelkie płyny, oleje, filtry ale auto nie jeżdzi tak jak powinno.<br />
do 100-110km/h rozpedza sie normalnei i czuc ze ma siłe jechac natomiast potem kompletnie odwrotna reakcja, po wrzuceniu 5 biegu przy predkosci 120 auto niedosc ze niechce jechac to jeszcze potrafi zwolnic, nie pomaga "pompowanie pedalem gazu" gdy wciskam do konca poprostu trzyma predkosc.<br />
ze spalaniem tez niejest rewelacyjnie, spala ok. 6,5litra/100km przy jezdzie do 100.
max. predkowsc na prostej 130, mozna rozpedzic auto z gorki do 140 ale to nie oto chodzi.<br />
mechanik mowi ze to kwestia regulacji, lub zatkane sa przewody paliwowe, czy to mozliwe,<br />
z gory dzieki za podpowiedz, pozdro

: 20 lis sob, 2004 1:02 am
autor: Pagi
Ja ostatnio mialem podobny problem z 405-tka 1,9TD. Tle ze u mnie na kazdym biegu nie chcial wchodzic powyzej 3000 obrotow. Szarpał i sie dławil.

Wymiana filtra paliwa rozwiazala sprawe...

Pozdrawiam,

: 20 lis sob, 2004 4:21 am
autor: bipi
to może sprawdź świece

: 20 lis sob, 2004 12:30 pm
autor: miruss
filtr paliwa wymienilem odrazu, niestety niepomoglo, auto nadal duzo pali i powyzej setki niebardzo jedzie,

....a swiece w dieslu to sa chyba tylko do odpalania (i think)

: 20 lis sob, 2004 11:32 pm
autor: rotel1
Świece służą jedynie do rozruchu, dlatego od razu bym je wykluczył.
Kiedysmiałem podobny przypadek, ale pojawił się on wówczas, gdy totalnie zabrakło mi paliwa. Zatankowałem więc jakiegoś syfu na najbliższej stacji - około 15 litrów. Wtedy właśnie auto było zamulone, głośne i przyspieszało z trudnością. Maksymalna prędkość jaką udało mi się wówczas osiągnąć to było ok 120-130 km/h. Gdy wypaliłem już trochę tego paliwa, zatankowałem do pełna. I już niedługo poczułem różnicę na plus. Samochód był cichszy, szybszy i żywszy.
Dlatego ja obstawiałbym w Twoim przypadku, że to paliwo lub jakiś element z tego układu. Może coś z wtryskiwaczami - przytkane ? Może coś z przewodami paliwowymi ? Pompę chyba bym wykluczył - jeśli nie było w niej grzebane, to wszystko powinno być ok. Ale niczego nie można przesądzać.

: 23 lis wt, 2004 11:36 am
autor: Ninja
Moze dysze wtryskiwaczy do wymiany. A moze twoj mechanik ma racje i przytkane sa przewody.

: 24 lis śr, 2004 1:06 pm
autor: Mav309
tankowany wciaz na tej samej stacji? moze warto zmienic stacje?

: 24 lis śr, 2004 4:10 pm
autor: Ninja
Mav309 pisze:tankowany wciaz na tej samej stacji? moze warto zmienic stacje?
I tak tez moze byc

: 09 sty ndz, 2005 8:18 pm
autor: przemo
Ktos tu pisal o wtryskiwaczach do wymiany?? Posiadam 4 sztuki Bosha coprawda od 1.9 D ale mysle ze beda pasowaly.Co do problemu to rzeczywiscie lipa,ale moze to tez wygladac na to ze brak mu zasilania, czyli paliwa.Sprawdz doprowadzenia paliwa a takze powrot.(Pytanie pozakonkursem czy masz na kolektorze wydechowym taki grzybek,ktory podnosi sie po dodaniu gazu.To bylo chyba montowane od 1991 roku ale warto spytac.U mnie przyczyna niewlasciwej pracy bylo to wlasnie urzadzenie.A jest to system recyrkulacji spalin.)

: 28 mar pn, 2005 5:24 pm
autor: zen
Posiadam 4 sztuki Bosha coprawda od 1.9 D ale mysle ze beda pasowaly

Masz je jeszcze? Jestem zainteresowany 8)

: 28 mar pn, 2005 9:18 pm
autor: przemo
mam te koncowki wtryskow-wal na gg242609 lub na telefon 605986479 pozdro (sorka za O.T)