ciepły silnik ciężko odpala
ciepły silnik ciężko odpala
jak w temacie , autko to 205 1,6 gti
objawy sa następujące- jak pug postoi przez noc to odpala od "pierwszej iskry", a jak troche się rozgrzeje to już znacznie gożej jest , muszę go dobre 3-7s kręcić.
Znalazłem jednego posta z podobnym problemem, ale nie było rozwiązanie (padłą sugestia że to jakiś kabek , który nagdzewa sie) dodam że mam nowe kable +kopułke i świece
objawy sa następujące- jak pug postoi przez noc to odpala od "pierwszej iskry", a jak troche się rozgrzeje to już znacznie gożej jest , muszę go dobre 3-7s kręcić.
Znalazłem jednego posta z podobnym problemem, ale nie było rozwiązanie (padłą sugestia że to jakiś kabek , który nagdzewa sie) dodam że mam nowe kable +kopułke i świece
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A no ma!
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
ja tam zbyt sie nie znam ale pomyslalem ze moze cos ze swiecami - bo one maja swoj wspolczynnik temperaturowy
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A no zawory maja bardzo duzo do tego!
Jak walek rozrzadu jest zjechany, to powstaja kosmiczne luzy na zaworach, i przy odpalaniu silnik ma duze przedmuchy, nie ma kompresji, i ma problemy z odpaleniem.
Ale dlaczego tylko jak jest cieply to juz nie wiem? Pewnie ma to jakas zaleznosc z temperatura oleju, ale ciezko jest mi powiedziec.
warto o awariach walkow rozrzadu poczytac na stronie http://www.swiatek.com.pl/regeneracja1.htm
Jak walek rozrzadu jest zjechany, to powstaja kosmiczne luzy na zaworach, i przy odpalaniu silnik ma duze przedmuchy, nie ma kompresji, i ma problemy z odpaleniem.
Ale dlaczego tylko jak jest cieply to juz nie wiem? Pewnie ma to jakas zaleznosc z temperatura oleju, ale ciezko jest mi powiedziec.
warto o awariach walkow rozrzadu poczytac na stronie http://www.swiatek.com.pl/regeneracja1.htm
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie przynajmniej narazie w marcu planuję wyjąć serce puga i zrobić generalke + lekki tuning (pby kaski starczyo:) )
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie przynajmniej narazie w marcu planuję wyjąć serce puga i zrobić generalke + lekki tuning (pby kaski starczyo:) )
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Szczerze? watpie aby to pomoglo...
A skad wiesz ze walek jest ok? Robiles pomiary?
A skad wiesz ze walek jest ok? Robiles pomiary?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
na oko to sie do okulisty chodzi, jak boli.
U mnie "na oko" tez byl dobry, a auto na cieplym ledwo odpalalo, na zimnym palilo na dotyk, a predkosc maksymalna mialem 160 w 1.6 GTI!
U mnie "na oko" tez byl dobry, a auto na cieplym ledwo odpalalo, na zimnym palilo na dotyk, a predkosc maksymalna mialem 160 w 1.6 GTI!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora