Strona 1 z 2

ciepły silnik ciężko odpala

: 17 lis śr, 2004 9:41 am
autor: Roland
jak w temacie , autko to 205 1,6 gti
objawy sa następujące- jak pug postoi przez noc to odpala od "pierwszej iskry", a jak troche się rozgrzeje to już znacznie gożej jest , muszę go dobre 3-7s kręcić.
Znalazłem jednego posta z podobnym problemem, ale nie było rozwiązanie (padłą sugestia że to jakiś kabek , który nagdzewa sie) dodam że mam nowe kable +kopułke i świece

: 17 lis śr, 2004 10:36 am
autor: wojba
a filtr powietrza tez masz nowy?

: 17 lis śr, 2004 1:36 pm
autor: Roland
eeee nie, a to ma jakieś znaczenie?

: 17 lis śr, 2004 2:11 pm
autor: Demo84
A no ma! :mrgreen:

: 17 lis śr, 2004 2:27 pm
autor: Roland
acha

: 17 lis śr, 2004 4:39 pm
autor: Pieraś
ja tam zbyt sie nie znam ale pomyslalem ze moze cos ze swiecami - bo one maja swoj wspolczynnik temperaturowy

: 17 lis śr, 2004 4:48 pm
autor: iveras
ja mam podobnie a świece i filtr nowy. Podejrzewłbym raczej że zawory zaczynają strajkować (tak też mówił mechanik) bo co zawory do tego mają tak na prawdę nie wiem :P

: 17 lis śr, 2004 8:38 pm
autor: samer
A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )

: 18 lis czw, 2004 1:38 am
autor: Kaktus
A no zawory maja bardzo duzo do tego!

Jak walek rozrzadu jest zjechany, to powstaja kosmiczne luzy na zaworach, i przy odpalaniu silnik ma duze przedmuchy, nie ma kompresji, i ma problemy z odpaleniem.

Ale dlaczego tylko jak jest cieply to juz nie wiem? Pewnie ma to jakas zaleznosc z temperatura oleju, ale ciezko jest mi powiedziec.

warto o awariach walkow rozrzadu poczytac na stronie http://www.swiatek.com.pl/regeneracja1.htm

: 18 lis czw, 2004 8:55 am
autor: Roland
samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie :) przynajmniej narazie w marcu planuję wyjąć serce puga i zrobić generalke + lekki tuning (pby kaski starczyo:) )
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie 8)

: 18 lis czw, 2004 8:55 am
autor: Roland
samer pisze:A jaki przebieg ma autko ? Mysle ze walek rozrzadu juz jest zjechany (1.6gti tak maja :/ )
autko ma 165tyś, wymienię filtr i dam znać czy jakaś poprawa.
A co do zaworków i wałka to mam nadzieję że nie :) przynajmniej narazie w marcu planuję wyjąć serce puga i zrobić generalke + lekki tuning (pby kaski starczyo:) )
A tak oprzyokazji wiecie ile kosztuje kolektor Supersprinta... 2tyś!!! a do golfa jakeś 1-1,2tyś strasznie droge są części do naszych autek. No cóż ale są klasa samą w sobie 8)

: 19 lis pt, 2004 9:53 am
autor: Roland
do Kaktusa
wałek jest ok, zawoty też
dziś rano o 7 w mojej wiosce było -1, wsiadam przekręcam kluczyk... reakcja natychmiastowa żadnych opóżnień, odla jak nówka z salonu!
jadę dziś po filtr powietrza, mam nadzieję że to pomoże
pozdrawiam

: 19 lis pt, 2004 2:59 pm
autor: Kaktus
Szczerze? watpie aby to pomoglo...

A skad wiesz ze walek jest ok? Robiles pomiary?

: 19 lis pt, 2004 3:15 pm
autor: Roland
pomiarów nie robiłem, wygląda ok, na oko mechanika.
No cóż zobaczymy:)

: 19 lis pt, 2004 3:27 pm
autor: Kaktus
na oko to sie do okulisty chodzi, jak boli.

U mnie "na oko" tez byl dobry, a auto na cieplym ledwo odpalalo, na zimnym palilo na dotyk, a predkosc maksymalna mialem 160 w 1.6 GTI!