Kierownica mi się przechyliła
- bipi
- Junior
- Posty: 451
- Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
- Kontakt:
Kierownica mi się przechyliła
ostatnio jeździłem sobie spokojnie ale raz dość ostro wjechałem na krawężnik, ale wydawało mi się, że nic się nie stalo - zdarza się.
na następny dzień widzę, że mam kierownicę skręconą w stronę, którą podjeżdżałem na krawężnik. o jakieś kilka stopni, nieznacznie,ale jednak to widać.
czy te wydarzenia mogą być ze sobą powiązane? jeśli tak, to co się stało? bo tak patrząc wszystko jest ok.
na następny dzień widzę, że mam kierownicę skręconą w stronę, którą podjeżdżałem na krawężnik. o jakieś kilka stopni, nieznacznie,ale jednak to widać.
czy te wydarzenia mogą być ze sobą powiązane? jeśli tak, to co się stało? bo tak patrząc wszystko jest ok.
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
sprawdź czy masz luzy na krzyżaku delikanie ruszając kierownicą. Że wahacz się skrzywił to wątpię, ale mogły "rozzbieżnić" się
koła. Oni to ustawiają podobnie do przydupcenia w krawężnik więc na jedno wychodzi ![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
Z czasem używania w aucie wszystko się przestawia, robią się mini luzy, itp. To normalne, kwestia tylko jazdy - czy nagminnie jeździsz po dziurach, krawężnikach, itp. Ty mogłeś już mieć jakiś luz, więc owy wjazd pod zapewne spory krawężnik "przyprawił pi...dzie uszy"
Coś mogło sie zluzować bardziej, przestawić - końcówka drążka, może przy okazji sworzeń, itp. A może coś z przekładnią ?
Czym prędzej gnaj sprawdzic zbieżność, zbadaj też stan zawieszenia - luzy na sworzniach wahaczy, maglownicy, itp. Obejrzyj wszystko dokałdnie od spodu, poruszaj, dotknij![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
O autko trzeba dbać![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Czym prędzej gnaj sprawdzic zbieżność, zbadaj też stan zawieszenia - luzy na sworzniach wahaczy, maglownicy, itp. Obejrzyj wszystko dokałdnie od spodu, poruszaj, dotknij
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
O autko trzeba dbać
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Ostatnio zmieniony 25 lis czw, 2004 3:16 pm przez rotel1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dokladnie tak jak pisze michal, tez stawiam na zgiety drazek kierowniczy! Ale spoko, jest to w pelni wymienialne i chyba nie az tak drogie.
Sama z siebie zbierznosc nie moze sie przestawic - jest to nie mozliwe, zwlaszcza od udezenia. Moze sie zmienic jezeli wlasnie zegnie sie drazek kierowniczy, czy tez pojawia sie luzy na koncowkach drazkow kierowniczych.
Ale samo przestawienie sie drazka nie jest mozliwe, poniewaz aby zmieic zbierznosc trzeba tym drazkiem krecic, a sam z siebie to nie bardzo moglby sie krecic. Tak mi sie wydaje.
Sama z siebie zbierznosc nie moze sie przestawic - jest to nie mozliwe, zwlaszcza od udezenia. Moze sie zmienic jezeli wlasnie zegnie sie drazek kierowniczy, czy tez pojawia sie luzy na koncowkach drazkow kierowniczych.
Ale samo przestawienie sie drazka nie jest mozliwe, poniewaz aby zmieic zbierznosc trzeba tym drazkiem krecic, a sam z siebie to nie bardzo moglby sie krecic. Tak mi sie wydaje.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt: