moj juniorek padl
- rmegane
- Nowicjusz
- Posty: 83
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:51 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
moj juniorek padl
nie wiem co sie stalo jechalem sobie w trase i bylo ok ale w drodze powrotnej zacza zdychac i niemoglem go zapalic za 10 razem sie udalo ujechalem pare metrow dusze gaz a tu nic zero mocy i znowu zdech ale juz na dobre co to moze byc?
Przyczyn moze by wiele:
- sprawdz czy masz paliwo
- sprawdz czy masz plyn w chlodnicy
-olej w silniku
-moze byc cos ze swiecami (sprawdz przewody)
- pompka paliwa mogla sie spalic
-filtry paliwa powietrza
-gaznik/lub wtrysk
Musisz napisac cos wiecej jaki dokladnie byly objawy, bo tak to temat jest dlugi i szeroki
- sprawdz czy masz paliwo
- sprawdz czy masz plyn w chlodnicy
-olej w silniku
-moze byc cos ze swiecami (sprawdz przewody)
- pompka paliwa mogla sie spalic
-filtry paliwa powietrza
-gaznik/lub wtrysk
Musisz napisac cos wiecej jaki dokladnie byly objawy, bo tak to temat jest dlugi i szeroki
a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu ....
a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu to z pewnoscia wymien modul
Może to dziwne, ale już 2 razy przeskoczył mi pasek rozrządu. Obydwa razy podczas normalnej jazdy ( 90-120 km/h) po drodze szybkiego ruchu. Za pierwszym razem zgasł silnik i nic –trzeba było holować, za drugim było takie szarpnięcie i spadek mocy o, około 40%, ale normalnie dojechałem do warsztatu. Mechanik był zdziwiony, że cos takiego miało miejsce a wręcz miał mnie za „innego”, kiedy sugestie padły na pasek rozrządu. Jestem ciekaw czy komuś się coś takiego podobnego zdarzyło i gdzie tkwi przyczyna..
W ASO się pytałeś o wycenę,że taka drożyzna?Zmień lepiej warsztat.rmegane pisze:powiedzcie mi czy to nie za drogo szlif glowicy250zl+250za wymiane i 200za pierscienie+200za wymiane bo dla mnie to ceny z kosmosu
Planowanie głowicy da sie zrobić 5 raz taniej. Wymiana też stanowczo przesadzona. A pierścienie to sie nie orientuję, ale pewnie też zawyżone.
Da się to zrobić o wiele taniej i wcale nie u kowala w stodole.
pozdrawiam