Strona 1 z 1

moj juniorek padl

: 26 lis pt, 2004 11:06 pm
autor: rmegane
:( nie wiem co sie stalo jechalem sobie w trase i bylo ok ale w drodze powrotnej zacza zdychac i niemoglem go zapalic za 10 razem sie udalo ujechalem pare metrow dusze gaz a tu nic zero mocy i znowu zdech ale juz na dobre co to moze byc?

: 27 lis sob, 2004 9:56 am
autor: mozart04
Przyczyn moze by wiele:
- sprawdz czy masz paliwo :lol:
- sprawdz czy masz plyn w chlodnicy
-olej w silniku
-moze byc cos ze swiecami (sprawdz przewody)
- pompka paliwa mogla sie spalic
-filtry paliwa powietrza
-gaznik/lub wtrysk

Musisz napisac cos wiecej jaki dokladnie byly objawy, bo tak to temat jest dlugi i szeroki :lol:

a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu ....

: 28 lis ndz, 2004 12:03 pm
autor: 1maciej1
a jezeli po ostygnięciu palil bez problemu to z pewnoscia wymien modul

: 02 gru czw, 2004 9:49 pm
autor: rmegane
przyczyna problemow okazala sie glowica i to ze pug pobieral olej z paliwem

: 02 gru czw, 2004 11:08 pm
autor: sebol
Może to dziwne, ale już 2 razy przeskoczył mi pasek rozrządu. Obydwa razy podczas normalnej jazdy ( 90-120 km/h) po drodze szybkiego ruchu. Za pierwszym razem zgasł silnik i nic –trzeba było holować, za drugim było takie szarpnięcie i spadek mocy o, około 40%, ale normalnie dojechałem do warsztatu. Mechanik był zdziwiony, że cos takiego miało miejsce a wręcz miał mnie za „innego”, kiedy sugestie padły na pasek rozrządu. Jestem ciekaw czy komuś się coś takiego podobnego zdarzyło i gdzie tkwi przyczyna..

: 03 gru pt, 2004 10:29 am
autor: Piweł
:shock: Ty się ciesz, że w ogóle jeszcze jeździ ten samochód 8) Po czymś takim nie dość że już nigdzie nie można dojechać, to jeszcze najczęściej kończy się na wymianie połowy silnika :?

Pozdro
Piweł

: 03 gru pt, 2004 12:38 pm
autor: sebol
Heh no tak rozumiem tylko, że ja mam gaźnik, i to jest duży + No i przeskoczył mi za drugim razem tylko o 3 ząbki dzięki temu dało się dojechać do mechanika. Podobno największe szanse na taką awarię są podczas odpalania auta. No jak widać mnie to nie dotyczy 8)

: 03 gru pt, 2004 5:34 pm
autor: robakkk
sebol pisze:Heh no tak rozumiem tylko, że ja mam gaźnik, i to jest duży +

Niby dlaczego?? :?
sebol pisze:tylko o 3 ząbki
Tylko powiadasz-farciarz z Ciebie :!:

A powod-moze masz poprostu walniety napinacz?

: 03 gru pt, 2004 6:35 pm
autor: sebol
Napinacz....no niby jest ok. Według mechanika to za drugim razem dostało się coś pod pasek i zostawiło ślad....nie brzmi to ciekawie, ale...mam nadzieje, że już nie przeskoczy. Pytam, bo myślałem, że to jakaś wada czy coś tędy, ale jednak to tylko ja jestem tym wybrańcem. :lol:

: 06 gru pn, 2004 10:51 pm
autor: rmegane
powiedzcie mi czy to nie za drogo szlif glowicy250zl+250za wymiane i 200za pierscienie+200za wymiane bo dla mnie to ceny z kosmosu

: 07 gru wt, 2004 3:46 pm
autor: cheatoss
co do szlifu glowicy to mowie ze kosmos =] reszta, nie wiem ;>

: 07 gru wt, 2004 3:51 pm
autor: TOMBIKE
planowanie głowicy miałem za 50, normalnie jest za 70

: 08 gru śr, 2004 8:57 am
autor: majpio
planowanie głowice to koszt 20zł :D
oczywiście u mnie w mieścinie,

: 08 gru śr, 2004 11:05 pm
autor: grzanos
rmegane pisze:powiedzcie mi czy to nie za drogo szlif glowicy250zl+250za wymiane i 200za pierscienie+200za wymiane bo dla mnie to ceny z kosmosu
W ASO się pytałeś o wycenę,że taka drożyzna?Zmień lepiej warsztat.
Planowanie głowicy da sie zrobić 5 raz taniej. Wymiana też stanowczo przesadzona. A pierścienie to sie nie orientuję, ale pewnie też zawyżone.
Da się to zrobić o wiele taniej i wcale nie u kowala w stodole.
pozdrawiam