Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
bekonaze
Post
autor: bekonaze » 29 lis pn, 2004 8:03 pm
Mam pytanie , mam 205 1991 r. czy to prawda ze blachy sa ocynkowane? i mam problem z silnikiem, nie znam sie zupelnie, czy silnik posiada wtrysk czy gaznik? jak to poznac?
pozdrawiam
Ramzes
Post
autor: Ramzes » 29 lis pn, 2004 8:33 pm
blachy z tego co mi wiadomo są ocynkowane a czy gaznik czy wtrysk - to widac (jesli masz ssanie manualne to gaźnik, jesli nie to bedzie wtrysk)
majpio
Post
autor: majpio » 30 lis wt, 2004 8:47 am
niekoniecznie ,ja mam gaźnik a nie mam ssaniamanualnego tylko automatyczne
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644 Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: TOMBIKE » 30 lis wt, 2004 9:43 am
wow to jest taki bajer?
jak to wygląda i jak działa????
ja sie bujam z manualnym, porażka
Ramzes
Post
autor: Ramzes » 30 lis wt, 2004 1:54 pm
łooo nie moge
nie wiedzialem ze tak sie da
to jak to jest ?? otwierasz maske podkręcasz linke gazu i zapalasz?
mozart04
Post
autor: mozart04 » 30 lis wt, 2004 3:47 pm
Mam pytanie , mam 205 1991 r. czy to prawda ze blachy sa ocynkowane?
ja tez mam auto z tego roku, sa ocynkowane
mozart04
Post
autor: mozart04 » 30 lis wt, 2004 3:48 pm
wow to jest taki bajer?
jak to wygląda i jak działa????
ja sie bujam z manualnym, porażka
to zmien auto
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644 Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: TOMBIKE » 30 lis wt, 2004 4:37 pm
nie:) za dużo zainwestowałem, nie opłaca mi sie teraz
bipi
Junior
Posty: 451 Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:
Post
autor: bipi » 30 lis wt, 2004 4:56 pm
ssanie rulez!!! sam sobie wszystko regulujesz. ja mam z 94 i nie mam ssania manualnego
((
bipi.205.pl
majpio
Post
autor: majpio » 01 gru śr, 2004 8:42 am
nie bardzo wiem jak to wytłumaczyć, to nie przeróbka to oryginała
a silnik to TU3CP, ma ktoś z forumowiczów taki silnik,albo spotkała się z takowym?
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710 Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: Mav309 » 01 gru śr, 2004 10:24 am
TOMBIKE pisze: wow to jest taki bajer?
jak to wygląda i jak działa????
ja sie bujam z manualnym, porażka
Po co Ci automatyczne? Zeby wiecej palil?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644 Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: TOMBIKE » 01 gru śr, 2004 11:08 am
własnie cos zauwazyłem, nauczyłem sie korzystać z tego ssania i samochód mimo mrozów spala tyle co latem
Jak jade to po prostu je wyłaczam, podciągam tylko na postoju.
Moge przecierieć te bóle przy zimnym silniku
bipi
Junior
Posty: 451 Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:
Post
autor: bipi » 01 gru śr, 2004 3:03 pm
no właśnie!! dlatego zdecydowanie lepiej mieć manulane. nie wiem po co w ogóle to zmienili ..... ??
bipi.205.pl
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710 Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: Mav309 » 03 gru pt, 2004 8:09 am
bipi pisze: no właśnie!! dlatego zdecydowanie lepiej mieć manulane. nie wiem po co w ogóle to zmienili ..... ??
Zeby bylo bezobslugowe.
Ludzi enie chcieli ciagac za jakies raczki itp....
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"