Wyskakuej 2 i 4

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
morus

Wyskakuej 2 i 4

Post autor: morus »

Wyskakuje mi 2 i 4 gdy jade po dziurach albo mam delikatnie wcisniety gaz. Cztalem gdzies ze trzeba dokrecic nakretke (nie bede pisalem ktora bo chba wszyscy wiedza), znalazlem ja ale jest dokrecona. Zastanawiam sie czy nie ma jakiejs regulacji.
P.S.
Mam 205 1.1 91r.
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

No.... skoro nakrętka jest dokręcona to obawiam się że wyregulujesz to jedynie poprzez kupno nowych wodzików :cry:
P.S Ktoś mi mówił ostatnio, że podobno można dostać (dorobić :?:) same tuleje, które znajdują się na końcach wodzików, bo to w sumie one się zużywają. Nie wiem na ile w tym prawdy, dowiem się jak sam będę musiał wymienić :lol:
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Rozebrac skrzynie, wymienic sprezynki i kuleczki na prowadnicach wybierakow 2 i 4 biegu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
morus

Post autor: morus »

Bede musial o tym pomyslec bo mnie to starsznie denerwuje. Dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 3:55 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No piwel ma racje... to tazke moze byc przyczyna!! A na pewno jest to latwiej sprawdzic, bo nie trzeba tak jak w przypadku ktory ja opisalem, zdejmowac skrzyni i jej rozbierac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Nooo....już myślałem że jakieś głupstwa chłopakowi naopowiadałem, ale na szczęście miałem choc troszeczkę racji :mrgreen:
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

nie możecie mi napisać o jaką to nakrętkę chodziło na samym początku, bo akurat tak się składa że mam to samo.
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Jak wleziesz do kanalu i jadac od galki zmiany biegow po wodziku dotrzesz w okolice przekladni kierowniczej,to zauwazysz tam taki trzpien skrecony nakretka 8,czyli klucz 13mm(rzadziej 14mm),ktory podtrzymuje wodziki-musi byc sztywno skrecony do belki :!:
Pozdrawiam,
Robakkk
morus

Post autor: morus »

to jest akurat dobrze, gorzej ze sprawdzilem wodziki i luzu praktycznie nie ma, poducha mocowanie silnikia tez jest ok. Chyba bede musial ja wytargac :( .
Ory

Post autor: Ory »

U mnie akurat wypadaja wszystkie biegi(najczesciej 2 i 4) jak puszcze pedal gazu .
Ogolnie skrzynia OK> ladnie wchodza wszystkie biegi bez zgrzytow, tylko wlasnie wypadaja.
A moze to wina sprzegla :?: :?:
pozdro
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

miałem swego czasu w saxo taką akcję że jak jechałem to rozłączały sie na dziurach dwa cięgła i traciłem biegi :mrgreen: wymieniłem i juz jest lepiej bo tak to co chwile musiałem się kłaść pod auto
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Witam!
Ja obecnie mam przypadlosc,ktora wczesniej mi sie nigdy nie zdarzyla i przyznam,ze mnie to troche martwi. Otoz dwojka w zasadzie sie nie zapina,tzn. wkleszczyc ja mozna,ale jak sie ja nawet lekko obciazy,czyli popusci sprzeglo i zaczyna pracowac,to automatycznie ja wypycha...nie pomaga nawet trzymanie na sile drazka zmiany biegow :cry:
Co to :?:
Pozdrawiam,
Robakkk
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

no ja tez mam ten problem z biegami ze wylataja... duzo na tym trace na KJSkach bo przy odpuszczeniu wylatuja... a zapinanie biegow jest bardzo bardz odelikatne... malym palcem u nogi mozna wbic bieg :) ale zaraz ide szukac tej srobki ktora moze niebyc dokrecona :) bo na tych rajdzikach to niewiadomo co poscilo a co urwało :D
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
Buluś

Post autor: Buluś »

a co jeżeli nie moge znaleść tej śrubki ???????
ODPOWIEDZ