Strona 1 z 1

Nawiew

: 29 wrz pn, 2003 11:47 am
autor: luk
Nie mogę wyłączyć nawiewu w mojej 205. Ten wirnik ciągle się obraca- ale wolno i jak się przysłuchać to słychać. Wczoraj go rozbierałem, wwyczyściłem z liści. Wajha na desce jest całkowicie na dole, też ją rozebrałem to działa elektronicznie a nie na linkę i wszystko tam wygląda normalie. Czy ten wirnik chodzi zawsze nie przerwalnie w każdym peugeocie? On chodzi wtedy gdy jest włączona stacyjka.POMOCY!!!

: 29 wrz pn, 2003 11:54 am
autor: _Ryba_
:shock: nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. musze sie przysluchac w swoim to ci powiem, ale chyba powinno nie chodzic wcale jak jest wylączone. zobaczymy

: 30 wrz wt, 2003 12:59 am
autor: BRZYDAK
Ja w starym pugu miałem to samo
olej sprawe!

: 30 wrz wt, 2003 2:20 pm
autor: lukas
Odkad nam 205 ciagle sie ten wentylatorek kreci. To tak chyba jest zawsze.

: 09 paź czw, 2003 7:56 pm
autor: przemo
po przekreceniu kluczyka powinien zalaczyc sie nawiew mozna go przelaczac na rozne czesci pojazdu a dajac galke max w lewo mozna go calkowicie wylaczyc (ja przynajmniej u siebie nie slysze)

: 10 paź pt, 2003 7:58 am
autor: majpio
przemo masz racje a jak ktoś ma inaczej to bida jak chuczy w uszach hehehe

: 10 paź pt, 2003 11:12 pm
autor: maciaveli
Mnie niestety czeka wymiana wentylatorka , bo niemiłosiernie wyje :(

: 11 paź sob, 2003 3:33 am
autor: WINKiel
Czy wy też macie tak, ze do połowy skali praktycznie nie ma różnicy w sile nawiewu?

: 11 paź sob, 2003 9:52 am
autor: luk
Tylko że ja nie mam gałki tylko mam dżwigienkę. Cyy to znaczy że nie można tego wyłączyć? A jak chcecie żeby wam ciszej nawiew chodził to wyciągnijcie z niego liście.

: 11 paź sob, 2003 2:25 pm
autor: Gustaf
Ja tez mam dzwigienke i jak na sam dol a wezme to nie slysze w ogole wiatraczka... Nie wiem, czy jest calkowicie wylaczony czy tylko tak wolno chodzi...

: 14 paź wt, 2003 4:40 pm
autor: maciaveli
luk pisze:Tylko że ja nie mam gałki tylko mam dżwigienkę. Cyy to znaczy że nie można tego wyłączyć? A jak chcecie żeby wam ciszej nawiew chodził to wyciągnijcie z niego liście.
u mnie To nie liście chałasują , jak ustawie najwyższe obroty to chodzi jak pszczółka , a jak troche zmniejsze po chwili zaczyna wyć :(

: 15 paź śr, 2003 1:12 am
autor: Globus205
w dieslu miałem to samo i zrobiłem włacznik na kablu zasilajacym do wiatraka :D i wyłczałem se kiedy chciaem

re nawiew

: 17 lis pn, 2003 8:42 pm
autor: Dan
Jak masz stary typ to znaczy masz sówak z góry na dół to wyjmij sobie tą płytkę i najlepiej małym wkrętakiem przetnij scieżkę na płytce minimalnie powyżej sówaka

czerwony 1.8D

: 18 lis wt, 2003 1:02 am
autor: Marshal
WINKiel pisze:Czy wy też macie tak, ze do połowy skali praktycznie nie ma różnicy w sile nawiewu?
Wedlug mnie do polowy to reguluje sie ilosc powietrza, ktora wpada z zewnatrz.Od polowy dopiero wlacza sie wentylator; im bardziej w prawo tym szybsze biegi.

: 18 lis wt, 2003 11:31 pm
autor: pawel
Witam wszystkich
Problem jest w układzie regulacyjnym sterujacym predkoscia obrotowa silnika. układ ten jest umieszczony z tyłu nagrzewnicy, najłatwiej isc po kablach do silnika. Zamontowany jest od dołu na dwóch wkrętach krzyzowych. Po wymontowaniu należy przelutować wszystkie punkty lutownicze ( jezeli posiadacie lutownice :)). Jak bedzie z tym problem piszcie. Pozdrawiam Pawel