Strona 1 z 1

jakie turbo do 205?

: 09 gru czw, 2004 11:44 am
autor: elmroko
W najbliższy czasie wkłądam do 205 silnik od 306 s16 i jeżeli nie uda się z napędem na cztery łąpy to bedziemy chcieli wsadzić turbinę do tego silnika. Może ktoś z was miał już do czynienia z przerubkami turbo w takim silniku i doradzi mi jaka turbina wyjdzie najkorzystniej. garett t3 lub t4 można kupić za "niewielkie pieniądze" ale patrząc na wyniki z hamowni nowe turbiny np: gt28rs kręcą się znacznie lepiej tyle że wydawać 4000 na samą turbinę to lekka przesada.
Pozdro!

: 09 gru czw, 2004 11:54 am
autor: samer
A jak naped 4x4 ? z czego ? Wiem ze z forda kiedys wsadzali naped 4x4

: 09 gru czw, 2004 11:58 am
autor: elmroko
myślałem o 405 ale chyba będzie za dużo z tym roboty

: 09 gru czw, 2004 12:11 pm
autor: Tomm
A po co Ci 4x4 w P205??
Nie bardzo to rozumiem. Samego swapa to i owszem - popieram. Uturbienie również ale 4x4 lekka przesada

: 09 gru czw, 2004 1:42 pm
autor: Pieraś
no ale turbina to jedno a zmiana zaworow i tlokow to druga rzecz. koles mi mowil ze jakbym np. chcial wstawic turbo do silnika 205 , 1.1l to laczy sie to z wymiana wielu czesci na wytrzymalsze

: 09 gru czw, 2004 2:06 pm
autor: Demo84
wątpie ze da sie wsadzić T3 tym bardziej T4, bez wymiany polowy silnika. koszt turbo do takiego silnika to ok. 8000zł, (mowa o instalacji soft),a zeby wstawic naped 4x4 to by trzeba calą podłoge przerabiać, no i cos mi sie zdaje ze skrzynia by nie weszła. Trzeba by budowac auto od podstaw. Ale jak masz zbedne 20.000 to radze kupic Mazde 323 1.8 T 4x4. jesli zalezy ci tylko na mocy i na napedzie, a nie na samochodzie(205:)

: 09 gru czw, 2004 4:24 pm
autor: elmroko
przyznaję na samochodzie mi średnio zależy. Mam poprostu całą rozbitą 306 s16 i zbędne 15 tysięcy i chciałbym coś z tym zrobić

: 09 gru czw, 2004 4:27 pm
autor: elmroko
czemu mówicie że instalacja turba będzie taka droga t4 można kupić za 500$ a kute tłoki u tomsona 650 złoty za sztukę korbowody ktoś mi zwrócił uwagę że są kute w silniku który mam choć w to wątpię myślę że z coolerem zmieścimy się w szustce oczywiście nie liczę robocizny bo nie na tym rzecz polega żeby ktoś ci to zrobił tylko zrób to sam

: 09 gru czw, 2004 4:33 pm
autor: elmroko
pozatym to ni jest kwestia kasy tylko miejsca w komorze silnika. Zmiesci sie? Z tego co widzialem po wlozeniu silnika od s16 nie zostaje wiele miejsca

: 09 gru czw, 2004 6:49 pm
autor: Piweł
...

: 11 gru sob, 2004 3:32 am
autor: elmroko
a co ja będę z tego miał za radochę zastanów się paweł? :-)pozdro

: 11 gru sob, 2004 1:16 pm
autor: Piweł
...

: 13 gru pn, 2004 9:01 am
autor: Mav309
Piweł pisze:No dobra to kupię te 15 tysięcy za 2, urządza?? :wink: :mrgreen:

Co do tematu - faktycznie w komorze Pugów ciężko jest zmieścić jakąś "normalną" turbinę, bo przeszkadza przegroda czołowa. Z tego co mi wiadomo większość ludzi uturbiających 2-litrówki robi z tego powodu kol. wydechowy na wzór tego z 405 T16, czyli taki idący na bok. W związku z tym trzeba gdzieś przenieść akumulator itp., no ale coś za coś :twisted:

Pozdro
Piweł
Akumulator dobrze sie przenosi do bagaznika 8)
i Grubymi przewodami do tylu prad ciahnie
Sam mam tak zrobione... tylko polecam cos wiecej niz 30mm^2 na zyle, bo ja mialem spory spadek napiecia przy rozruchu...
Zrobilo sie lepsze wywazenie auta i miejsce na stozek :D